CFR Călători va suplimenta, în limita posibilităților, personalul comercial de la casele de bilete din stațiile de cale ferată pentru a asigura servirea în condiții cât mai bune a studenților și a întreg publicului călător.
CFR anunță că suplimentarea personalului comercial la casele de bilete proprii se va face preponderent în orașele care sunt și centre universitare, pentru a diminua cât mai mult perioada de așteptare la cumpărarea biletelor dar și pentru a preîntâmpina aglomerația.
„Pentru a evita cozile inerente care se creează la casele de bilete recomandăm, în special studenților, cumpărarea din timp a biletelor.
Acestea pot fi achiziționate cu anticipație de 30 de zile, de la casele de bilete din gări și de la agențiile de voiaj CFR Călători.
Informații despre circulația trenurilor:
-la telefon 0219521 – INFO CFR (trafic intern).
-la numerele de telefon din stațiile CFR, ce sunt publicate pe www.cfrcalatori.ro la secțiunea INFORMAȚII TELEFONICE – https://www.cfrcalatori.ro/informatii-telefonice/
-în aplicația TRENUL MEU (https://bilete.cfrcalatori.ro/ro-RO/Itineraries), se introduce numărul exact al trenului în căsuţa indicată şi click pe Informații tren. Se obțin informaţii în timp real despre opriri, întârzieri, minutele de staţionare în următoarea gară şi timpul estimat de sosire.
-pe site-ul companiei www.cfr.ro sunt funcționale și actualizate permanent camerele web din gările București Nord, Aeroport Henri Coandă, Timișoara, Craiova, Brașov, Iași, Cluj Napoca și Constanța care indică ora de sosire/de plecare a trenurilor.
-pe site-ul www.cfrcalatori.ro, la Mers tren trafic intern.
-de la personalul nostru din staţii”, a transmis CFR într-un comunicat de presă.