-2.1 C
Sibiu
duminică, noiembrie 17, 2024

Publicitate electorală

spot_imgspot_img

eveniment

Anunț mare despre autostrada Sibiu-Pitești: Anul viitor vor începe lucrările de asfaltare

Publicitate electorală

spot_img
Cele mai citite

Porr Construct, care lucrează pe cel mai greu și mai complex tronson de autostradă din România, secțiunea 4 Tigveni – Curtea de Argeș din Autostrada A1 Sibiu – Pitești, transmite că este în avans cu lucrările.

Aceștia au trecut de stadiul fizic de execuție de 50% și anul viitor vor începe lucrările de asfaltare.

Pe acest tronson de autostradă se construiesc și celebrele tuneluri Daniela și Alina, care sunt și ele aproape de finalizare.

”Vă mai amintiți cum, pe vremea când eram copii, visam să zburăm ca gândul și ca vântul? Să ajungem instant la mare/munte sau la bunici, să fugim peste mări și țări…

Realitatea ne oferă o alternativă pentru covorul fermecat din povești: autostrăzile.

Lucrările la lotul 4 al autostrăzii Pitești – Sibiu avansează așa cum era de așteptat. Am trecut de 50% și suntem cu câteva procente în avans față de grafic.

  • La tunel se lucrează 24/24 h, 7 zile/săptămână.
  • E primul proiect cu propria stație de prefabricate în care producem 660 grinzi din cele 680 necesare, predalele (31.200 m²) și antretoazele necesare la tablierele metalice ale suprastructurii a două poduri.
  • Avem 2 stații de betoane (producție >300.000 m³), laborator.
  • O stație de asfalt va fi instalată/pusă în funcțiune la începutul anului viitor (120,000 t).
  • Tunelul are 2 galerii mari independente, conectate prin 2 galerii mici pietonale și una rutieră, folosite în caz de urgență.

Toate poartă neoficial nume feminine, respectând tradiția minieră de a alege câte o “patroană” protectoare a muncitorilor de posibilele pericole din subteran.

  • Organizarea de șantier are 3 locații, birouri, dormitoare, magazii, parc auto utilaje, atelier mecanizare, bază producție prefabricate.
  • Contractul în lungime de 9,86 km include un tunel cu 2 galerii independente de 1,35 km ,12 poduri/pasaje totalizând 2,65 km, 16 podețe, 3 ziduri de sprijin, 50 km șanțuri/rigole, 2 clădiri operaționale tunel (una la fiecare capăt).

Covorul care ne va purta ca vântul și ca gândul spre destinațiile dorite prinde formă într-un peisaj de poveste.”, au transmis constructorii de la PORR.

Urmărește Sibiu 100% în Google News 

Publicitate

Publicitate

spot_img
Ultimele știri

ULTIMA ORĂ/FOTO: 6 răniți într-un grav accident rutier pe Valea Oltului

Traficul rutier este blocat, sâmbătă seară, pe Valea Oltului, în urma unui accident în care au fost implicate două...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect