Shopping City Sibiu continuă să își completeze mixul de retail cu cele mai dorite branduri de către sibieni. Astfel, începând de mâine, 15 martie, vizitatorii centrului comercial vor putea descoperi noi trenduri de fashion, aduse de către Mohito, Cropp și House. Cu suprafețe ce depășesc 500 de metri pătrați fiecare, cele 3 magazine își vor întâmpina primii clienți cu surprize și discounturi.
Dezvoltat pentru femeile care iubesc moda și valorează originalitatea, feminitatea și eleganța urbană, Mohito vine la Shopping City Sibiu cu piese vestimentare ce oferă un look modern și mereu trendy. Potrivite atât unui stil business, cât și unuia cu accente casual, articolele din portofoliul brandului le aduc primilor 50 de clienți, care achiziționează sâmbătă, 16 martie, produse de minimum 250 de lei, un discount de 20%.
Înființat în 2004, Cropp este magazinul dedicat pasionaților de graffiti, tatuaje sau skateboarding, tinerilor rebeli, care trăiesc după propriile reguli. Iar în fashion aceste reguli înseamnă exprimarea personalității, astfel că fiecare colecție este pregătită în colaborare cu ilustratori și artiști graffiti din întreaga lume. Și, pentru a sărbători dezinvoltura, Cropp oferă timp de 4 zile, 15-18 martie, discount de 20% la toate articolele cu preț întreg.
Denumirea brandului House spune totul despre portofoliul de fashion. Dedicat fanilor muzicii house, magazinul îmbină două linii diferite de modă, pentru pasionații de muzică bună, distracție spontană și un stil vestimentar unic. Colecțiile House sunt concepute atât pentru iubitorii stilului urban, dar și pentru persoanele care preferă accentele vintage. Iar vizitatorii care fac cumpărături în perioada 15-17 martie beneficiază de un discount de 20% la pantaloni și cămăși cu mânecă lungă.
Pentru mai multe detalii despre oferta de fashion din cadrul Shopping City Sibiu accesați site-ul Shopping City Sibiu sau pagina de Facebook.