10.2 C
Sibiu
marți, noiembrie 26, 2024

Publicitate electorală

spot_imgspot_img

eveniment

Riderul german a câștigat pentru a cincea oară Redbull Romanics

Cele mai citite

După 4 zile de concurs, cu un total de 23 ore 22minute și 21 secunde, Mani Lettenbichler (Germania, KTM) a terminat pe prima poziție a podiumului, ediția cu numărul 21 a competiției RedBull Romaniacs Limitless.

foto credit RedBull Romaniacs

Nu-i deloc rău, sunt destul de obosit, în ultimele 3 zile trebuie să recunosc că m-am chinuit, am găsit ultimele bucăți de energie pentru a ajunge la final, sunt foarte încântat de a cincea victorie la Red Bull Romaniacs”

Mani Lettenbichler, câștigătorul clasei Gold

La 33 de minute a fost urmat de bulgarul  Teodor Kabakchiev, iar la 35 de minute a sosit Mario Roman, din Spania. Pe pozițiile 4 și 5 au fost piloții de la Gas Gas, Wade Young și Michael Walkner

Teo Kabachiev: „Sunt foarte mulțumit de performanța mea”

Foto credit RedBull Romaniacs

„A fost foarte greu, mai ales în zilele trei și patru. Nivelul a crescut și am suferit mult, dar sunt foarte fericit că lupt pentru primele poziții. Am mers mult pe cont propriu astăzi. Cred că Teo este încă înaintea mea. „Poate cel mai greu an din istorie, a fost super tehnic”

Mario Roman, ocupantul locului 3 la clasa Gold

Ziua 4 a fost plină cu secțiui tehnice, care alternau rapid, coborâre, imediat urcare, cu șanse mici de recuperare între ele. Secțiunile speciale, ”cu semnătură” au fost nelimitate și au făcut traseul concurenților de top, infernal. „Răzbunarea”, „Momentum”, „Toboganul fundului”, „Steroid”, „Flying Ford”, „Hug the tree” și binecunoscutul „Cuib de lup” au fost doar unele dintre cele mai cunoscute secțiuni tehnice. Mani Lettenbichler, care deține conducerea, și-a permis să-și ia timp pentru a-și alege cu atenție liniile și apoi să-și execute mișcările cu precizie. Teo Kabakchiev și Mario Roman au fost nevoiți să conducă cu toată viteza înainte, străduindu-se să recupereze distanța mare față de primul clasat.

Wade Young (ZAF) și Michael Walkner (AUT) au fost incluși în primii cinci cei mai rapizi concurenți din clasa Gold. Wade Young nu a reușit să obțină rezultatul de care avea nevoie pentru a rămâne în fruntea clasamentului FIM World Hard Enduro Championship, dar după patru zile pe traseele de la Romaniacs s-a clasat pe locul al treilea atât în ​​Ziua 1, cât și în Ziua 3 și a terminat Ediția 21 pe pozitia a patra. Michael Walkner (AUT) a avut o performanță cu adevărat remarcabilă, menținându-și poziția, plasându-se pe locul cinci la general și demonstrând că are ceea ce este necesar pentru a fi sus, cu liderii Hard Enduro.

Avem și români pe podiumul claselor Bronze, David Ignat #388 (ROU) ProfiMotoShop Factory Garage, pe locul 3, iar la clasa Atom  Valentin Ganea #951 (ROU) ValX Experience Enduro, pe poziția a doua.

Încep pregătirile pentru ediția cu numărul 22. Oare ce vor pregăti organizatorii?

Foto credit RedBull Romanics
Publicitate

Publicitate electorală

spot_img
Ultimele știri

Obezitatea începe să facă ravagii și în Sibiu

6 din 10 români sunt supraponderali sau obezi, arată studiul cantitativ „Incidența obezității în rândul populației din România”, realizat...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect