Google lansează noi funcții ce îi ajută pe utilizatori să găsească produse aflate la reducere, iar browser-ul Chrome va căuta coduri promoționale și va oferi informații despre istoricul prețurilor.
Google a transmis că interfața Search / Shopping este concepută pentru a-i ajuta pe utilizatori să găsească într-un singur loc produsele care sunt la reducere pe internet, evitând astfel instalarea unor aplicații dedicate acestei practici, scrie Biziday.
Interfața va afișa oferte la produse din categorii precum îmbrăcăminte, electronice, jucării și produse de înfrumusețare.
De asemenea, vor fi afișate produsele reduse ale mai multor tipuri de comercianți, de la magazine mari, producători, mărci de designer și chiar magazine locale.
Browserul va salva preferințele privind produsele favorite ale utilizatorilor conectați cu un cont de gmail.
De astăzi, Chrome poate căuta în mod activ coduri de reducere și poate vedea codurile promoționale disponibile atunci când deschide pagina unui produs de pe un site.
Chrome va afișa produsele vizualizate recent pe site-uri de cumpărături în cadrul “Reluare navigare” atunci când este deschisă o filă nouă și va notifica utilizatorii dacă produsele respective sunt la reducere.
Tot în bara de adrese va fi introdusă și o etichetă denumită “Shopping Insights” care realizează pentru utilizatori un grafic cu istoricul prețurilor în ultimele 90 de zile pentru produsul pe care îl vizualizează.