Din acest an, mesajele despre „sare şi grăsimi” sau „minimum 2 litri de apă” dispar din pauzele publicitare ale televiziunilor.
Consiliul Naţional al Audiovizualului a adoptat noi mesaje, care parte aunor ample modificări ale Codului de Reglementare în Audiovizual, legislaţia secundară a CNA.
Noile mesaje adoptate de CNA nu se vor mai numi de „avertizare” aşa cum era până acum, ci de conştientizare. Aceste mesaje vor avea şi „termen de valabilitate” de un an de la data intrării în vigoare a Codului. După acestă perioadă, CNA poate reînnoi lista mesajelor.
Ce mesaje vor prezenta televiziunile:
„Şansele recuperării copilului cu autism cresc în primii trei ani de viaţă. Consultă medicul de familie pentru aplicarea screeningului în autism”
„Creşte-ţi copilul cu dragoste, fără violenţă! Bătaia nu e o metodă de disciplinare”
„Vaccinarea previne apariţia unor boli grave. Vaccinarea este esenţială pentru sănătatea copilului tău”
„Pentru susţinerea economiei locale, cumpăraţi în mod conştient produse şi servicii autohtone”
„Consumul de droguri şi jocurile de noroc dau dependenţă. Alege să nu-ţi distrugi viaţa, cere ajutor”
„Suplimentele alimentare nu vindecă şi nu pot înlocui tratamentele prescrise de medic”
„Drepturile şi libertăţile fundamentale ale omului sunt garantate doar în democraţie şi sunt baza valorilor europene”
„Comercializarea către minori a alcoolului, a ţigărilor şi a băuturilor energizante este interzisă prin lege”
„Pentru a fi pregătiţi în situaţii de urgenţă, consultaţi site-ul fiipregătit.ro”
„Mai multă mişcare, mai puţin stres! Sportul îţi îmbunătăţeşte echilibrul fizic şi mental”
„Şi unei cărţi îi poţi da follow, like sau share. Intră în reţea: citeşte!”
„Fraudele online îţi ameninţă siguranţa financiară. Accesaţi site-ul dns.ro”
Vrei mai multe informații, știri bune, reportaje și interviuri pe zi? Ne-ar ajuta foarte mult o recenzie de la tine. Intră AICI.




