Primăria Municipiului Sibiu a anunțat organizarea unui nou concurs pentru ocuparea funcției de Arhitect Șef al municipiului.
Ce condiții trebuie să îndeplinească potențialii candidați:
· Să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă de arhitect diplomat sau urbanist diplomat, arhitect sau urbanist absolvent cu licență și master ori studii postuniversitare în domeniul urbanismului și amenajării teritoriului, conform art. 361 lit. a) din Legea nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismului, cu modificările și completările ulterioare
· Să aibă vechime în specialitatea studiilor de minim 7 ani;
· Să dețină cunoștințe de operare MS Office la nivel avansat
Dosarele de concurs se pot depune până în 20 ianuarie 2025, la sediul Primăriei Municipiului Sibiu din Piața Mică, nr. 25 – Serviciul Managementul și Integritatea Resurselor Umane, în programul: luni – joi între orele 07.30 – 16.00, iar vinerea între orele 07.30 – 13.30. De asemenea, dosarul de concurs se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat pe adresa Primăriei Sibiu sau, în format electronic, la adresa de e-mail: [email protected].
Calendarul probelor pe care candidații vor trebui să le susțină:
Ø Proba suplimentară pentru verificarea cunoștințelor de operare a computerului se va desfășura în data de 11.02.2025, ora 10:00 la sediul Primăriei Municipiului Sibiu din Piața Mică nr. 25, camera 109.
Ø Proba scrisă se va desfășura în data de 13.02.2025, ora 10:30 la sediul Primăriei Municipiului Sibiu din Piața Mică nr. 25, camera 109.
Ø Interviul va avea loc într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise.
Mai multe detalii despre actele necesare a fi depuse la dosar, precum și bibliografia pentru concurs, pot fi consultate în anunțul publicat pe site-ul Primăriei Sibiu, aici: https://sibiu.ro/primaria/anunt_angajare/13064