7.9 C
Sibiu
marți, noiembrie 26, 2024

Publicitate electorală

spot_imgspot_img

eveniment

Un sibian „livrează” urări personalizate de la Moș Crăciun, What’s UP, Andra Gogan și Ghiță Ciobanul

Cele mai citite

Un sibian face minuni pentru copii, intermediind dialogul dintre aceștia și Moș Crăciun. Tibi Marian, organizatorul Media Music Awards, s-a gândit ca, în aceste vremuri în care distanțarea socială este o regulă esențială în prevenirea și răspândirea COVID-19, să facă tot posibilul să îl aducă pe cel cu desaga plină de daruri, online, în fiecare casă, dacă părinții vor să îi surprindă pe cei mici. De asemenea, sibianul s-a gândit și la surprize în colaborare cu artiști de renume, prin care, la solicitarea celor apropiați, o celebritate adresează mesaje personalizate sau participă la întâlniri virtuale. Așadar, cum ar fi să îți scrie, într-o zi specială, Veta Biriș, Andra Gogan, Rita, Paul Ciuci de la Compact, What’s UP sau ciobanul Ghiță, din Mărginimea Sibiului?

 
 
Platforma Zumeo.ro este un nou mod de a primi un autograf, un mod de a te conecta cu celebritățile de care ești îndrăgostit și, de asemenea, după cum spun inițiatorii proiectului, „complicele tău pentru surprize ce nu vor fi uitate o viață”.
Ideea proiectului
Tibi Marian, inițiatorul proiectului, a relatat, într-un interviu acordat Sibiu100%, cum a luat naștere această idee.
„De 13 ani fac legătura dintre artiști și fani prin organizarea de evenimente la care celebritățile cântă și fanii se bucură de spectacol. Acum este momentul ca această legătură să se facă și într-un alt mod la fel de emoționant, dar mai personal și adaptat la vremurile pe care le trăim și care o să schimbe considerabil lucrurile și în ceea ce privește legătura dintre fani și celebrități”, a explicat Tibi Marian.
Acesta a mai povestit că, după cei 13 ani de impresariat artistic și organizat evenimente, perioadă în care a interacționat cu mulți artisti și vedete din showbizz-ul românesc, a ajuns la o concluzie interesantă.
„Mai precis, mi-am dat seama că există o categorie de oameni în România care merge la evenimente mai mult pentru a reuși să obțină un autograf sau o poză pe care să o posteze ulterior pe social media. Un alt motiv care a concurat la ideea acestui proiect a fost faptul că eram foarte des „asaltat” de cereri din partea prietenilor, a cunoștințelor directe sau indirecte – știind că mă cunosc cu majoritatea celebrităților din România – pentru a lua legătura cu aceștia, pentru a îi ajuta să facă un mesaj personalizat pentru o persoană dragă. Aceste cereri apăreau tot mai des și, atunci, mi s-a aprins primul beculeț pentru un asemenea proiect. Eram prea ocupat să-i dau importanță, la fel de ocupați erau și artiștii pentru a se implica în asemenea proiecte. Ideea completării componentei de „Celebrity” cu cea de „Christmas” mi-a venit cumva din familie, având doi copii mici care acum înțeleg ce înseamnă Moș Crăciun, dar pe care, culmea, tocmai anul acesta nu pot să li-l aduc fizic. Așa că am venit cu soluția de a-l aduce virtual în casele oamenilor pe Moș Craciun, începând de anul acesta”, a spus Tibi Marian.
Acesta a mai subliniat că implementarea componentei de Christmas pe zumeo.ro o să îi ajute mult pe oamenii în vârstă, care, în fiecare an, mergeau în casele oamenilor interpretând rolul Moșului. „Nu sunt puțini cei cu care colaborăm în cadrul acestui proiect. În acest mod, nu le vor fi afectate veniturile pe care aceștia le aveau anual din această activitate”, a mai povestit inițiatorul proiectului.
Mesajele din partea artiștilor costă chiar și 300 de euro
 
Cei interesați să facă o supriză virtuală celor dragi pot accesa, deocamdată, trei servicii „Celebrity”: un mesaj video personalizat, un mesaj scris privat personalizat direct din contul oficial de social media al celebrității sau un videocall surpriză pe zoom.
Aceste servicii vor varia între 10 și 300 de euro, în funcție de ce preț stabilește fiecare celebritate de pe platformă.
În ceea ce privește secțiunea dedicată sărbătorilor de iarnă, și aici sunt câteva servicii ce îl au în prim plan pe Moș Crăciun: videoclip personalizat cu pozele copiilor și ale părinților (59 de lei), videoclip personalizat în care bătrânelul cu barbă albă și plin de cadouri îi spune pe nume copilului și cunoaște câteva detalii despre acesta (99 lei) și un videocall cu Moș Crăciun (199 lei).
Organizatorii proiectului spun că anul viitor vor avea varianta finală a site-ului aplicației, zumeo.ro, lansând servicii noi.
Luna decembrie e a Moșului
Deocamdată, proiectul este unic în România. „Nu știu dacă să spun din fericire sau din păcate, acest tip de proiect este, deocamdată, unic în România, dar sunt convins că, odată apărut, vor mai încerca și alții să copieze ideea”, a explicat Tibi Marian.
Luna decembrie este focusată, pe platformă, pe Moș Crăciun. „Se pare că oamenilor le place mult ideea, iar copiii sunt încântați să primească un asemenea cadou de la Moș Craciun. Partea de „Celebrity” încă este în pregatire, în sensul că mai adăugăm noi celebrități pe platformă și definitivăm contractele cu acestea. Pâna de Valentine’s Day, preconizăm că o să avem 100 de celebrități înscrise pe zumeo.ro”, a mai relatat acesta.
 

Publicitate

Publicitate electorală

spot_img
Ultimele știri

„Certitudinile” lui Călin Georgescu: Sucurile conțin nanocipuri, iar omul nu a ajuns la Lună. Ce spune despre piramidele din Egipt

Câștigătorul primului tur al alegerilor prezidențiale din țara noastră, Călin Georgescu, a declarat recent într-un podcast că sucurile carbogazoase...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect