Începând din 1 martie, accesul clienților în magazinul E.ON din municipiul Sibiu se va putea realiza doar în baza unei programări prealabile, realizată prin intermediul serviciului E.ON eBooking.
Pentru vizita la magazinul E.ON din municipiul Sibiu, situat pe strada Mihail Kogălniceanu nr. 2, programările se fac accesând https://www.eon.ro/programare-online iar clientul va primi un e-mail de confirmare cu un cod.
La data programării, codul va fi introdus în terminalul pentru eliberarea bonurilor din Magazinul E.ON, iar solicitarea va fi preluată imediat de un consultant. Nu se pot face programări pentru ziua în curs, aplicația oferind posibilitatea alegerii unei zile și unui interval de timp optim pentru solicitant. Clientul poate renunța la o programare, anulând-o în aplicație în vederea unei alte programări.
Programul de funcționare al Magazinului E.ON din municipiul Sibiu este: luni, marți, viercuri, vineri între orele 8 și 16 și în zilele de joi în intervalul orar 10-18..
Ca alternativă pentru deplasarea la magazinul companiei, sibienii au la dispoziție următoarele canale de comunicare:
-formular contact disponibil pe www.eon.ro; · cont E.ON Myline pe eon.ro/myline pentru vizualizare, plată factură și transmitere index;
-telefonic la: 0265 200 366 sau 0265 200 900 unde Ioana, asistentul virtual oferă informații utile legate de facturile de gaz/electricitate, număr cu tarif normal (consultanții E.ON preiau apeluri de luni până vineri, între orele 8-20);
-SMS gratuit la 3730 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
-E.ON Chat, disponibil 24/7 pe eon.ro