E.ON Energie România își avertizează clienții să nu ia în considerare și să nu dea curs mesajelor primite, în ultimele zile, prin intermediul Whatsapp/SMS, în numele companiei, privind necesitatea unei deplasări la magazinele E.ON și depunerea unei cereri pentru a beneficia de schema de sprijin.
Aceste mesaje nu sunt expediate de E.ON Energie România, iar dacă primiți mesaje care conțin îndemnuri de a completa rapid cereri sau de a accesa link-uri, recomandarea companiei este să nu dați curs acestor invitații.
Specialiștii E ON în CyberSecurity investighează acest incident pentru a identifica și transmite informații utile către instituțiile specializate ale statului care sunt autorizate să ia măsuri pentru prevenirea unor situații similare.
În legătură cu schema de sprijin stabilită de către statul român, privind plafonarea prețurilor la electricitate și gaze naturale pentru perioada 1 septembrie 2022 – 31 august 2023, găsiți informații corecte și complete pe pagina noastră de internet, prin accesarea link-ului https://www.eon.ro/plafonare-pret
Totodată, compania precizează faptul că persoanele fizice nu trebuie să depună nicio cerere pentru a beneficia de acest sprijin, iar persoanele juridice, în funcție de domeniul de activitate, pot depune o solicitare online, prin accesarea paginii https://www.eon.ro/clienti-business/cerere-oug119.