Muzeul Național Brukenthal a lansat astăzi, 8 martie, un concurs pentru realizarea unui nou logo pentru instituție.
Concursul este dedicat artiștilor, graficienilor, firmelor de profil dar și studenților.
Noul logo se dorește a fi mai atractiv și să fie modificat în funcție și de muzeele din organigrama instituției. Juriul va decide la începutul lunii aprilie câștigătorul, urmând ca muzeul să încheie un contract în valoare de 4500 lei.
„Împreună cu echipa managerială ne-am propus ca în anul 2023 să investim într-o nouă identitate vizuală a Muzeului Național Brukenthal. Se simte nevoie de o acțiune de rebranding. Această acțiune face parte dintr-o strategie de marketing mai amplă pe care o dorim să o implementăm instituției noastre.
În primă fază vom începe cu realizarea unui nou logo. În acest sens, am dorit realizarea unui concurs de proiecte. Ne dorim un logo atractiv și modern care poate să fie apoi modificat sau completat pe specialitățile noastre, Istorie, naturale, restaurare, artă românească, Brukenthal Kids, artă contemporană etc.”, specifică Alexandru Constantin Chituță, managerul interimar al Muzeului Național Brukenthal.
Scopul concursului îl constituie definirea identităţii grafice pentru Muzeul Național Brukenthal ținându-se cont de profilul acestei instituții cât și de muzee și secțiile care fac parte din cadrul Muzeului Național Brukenthal
Regulamentul concursului poate fi accesat în următorul link: https://www.brukenthalmuseum.ro/events/detaliu/1464