PRIMARIA MUNICIPIULUI SIBIU
cu sediul în Sibiu, Str. S. Brukenthal nr. 2
anunță concurs pentru ocupare a următoarei funcții contractuale vacante la Serviciul pentru situaţii de urgenţă – Compartiment gestionare situatii de urgență din cadrul Primăriei Municipiului Sibiu:
- post – referent principal, clasa III
Condiții:
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 465 alin. (1) din O.U.G nr.57/2019 privind Codul administrativ.
- Studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat
- Vechime în muncă- minim 5 ani
- Cunoştinţe operare pe calculator – nivel mediu
- Permis de conducere: categorie B
Proba eliminatorie de calculator, și proba scrisă a concursului să fie organizate în data de 14.05.2021 după cum urmează: proba eliminatorie de calculator – ora 9:00, iar proba scrisă la ora 12:30, la Primăria Municipiului Sibiu, din Bld. Victoriei 1-3, cam. 62.
Interviul va avea loc în data de 20.05.2021, ora 10,00, la Primăria Municipiului Sibiu, din Bld. Victoriei 1-3, cam. 62.
Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 14.04.2021 – 03.05.2021 la sediul Primăriei Municipiului Sibiu din Piata Mică, nr.25, cam.109.
Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Municipiului Sibiu – Serviciul Managementul și Integritatea resurselor umane, situat în mun. Sibiu, Piaţa Mică, nr.25, cam.109, persoana de contact: Neagovici Vasile, consilier superior, tel. 0269/208800, interior 835, fax.0269/208811, e-mail: [email protected], sau pe www.sibiu.ro.