Ambient împlineşte 18 ani: o nouă structură de business, o echipă completă de top-management Urmând o strategie demarată în cursul anului 2009, Ambient a încheiat în anul 2010 procesul de repoziţionare a propriului business. În prezent, Ambient este o companie organizată în două divizii, adresate celor două tipuri principale de clienţi: Retail şi Distribuţie. Divizia Retail este formată din reţeaua de 12 centre comerciale. Fiecare centru comercial este locul în care clienţii găsesc soluţii complete pentru proiectele lor de renovare a casei. Cu peste 22.000 mp de showroom-uri, Ambient este şi destinaţia pentru cei care doresc să se inspire în proiectele lor de îmbunătăţire a locuinţei. Divizia de Distribuţie este formată dintr-o puternică reţea de vânzări cu 11 puncte de lucru şi depozite de materiale de construcţii. Companiile care construiesc, ca şi meşterii specializaţi, găsesc în Ambient un partener pe termen lung şi condiţii comerciale adecvate afacerii lor. „Ambient şi-a obţinut stabilitatea în urma reorganizării în două direcţii de business: Retail şi Distribuţie. În felul acesta am reuşit să fim mai bine adaptaţi cererilor de tip diferit, specifice celor două tipuri de pieţe. Această transformare a businessului, alături de configurarea unei echipe profesioniste de top-management, ne-a ajutat să putem spune că, în acest moment, avem un business sănătos şi în creştere”, a declarat domnul Ioan Ciolan, Directorul General al Ambient. Anul 2009 a reprezentat pentru Ambient momentul asumării deciziei de a restructura businessul companiei, pentru a putea construi un viitor solid. Managementul Ambient a decis să îşi concentreze eforturile în această direcţie. În contextul crizei specifice anului 2009, majoritatea companiilor au căutat să obţină o cifră de afaceri cât mai bună, pentru a face faţă dificultăţilor. Compania a decis că este mai corect şi mai profitabil pe termen lung să regândească toate procesele în linia planului strategic, pentru a avea un viitor stabil. Ambient, o companie matură Dovada succesului Ambient este incontestabilă. Dacă piaţa de referinţă a anului 2010, a consemnat o reducere a valorii cu 15%, faţă de cea din anul în 2009, cifra de afaceri pentru anul în curs a companiei Ambient este de 104 milioane de euro, cu un milion de euro mai mare decât cea a anului 2009. Obiectivul pentru anul 2011 este de creştere cu 15% a cifrei de afaceri, în contextul unei pieţe care va stagna. Dacă în anul 2009 profitul operaţional al companiei a fost de 2 milioane de euro, în anul 2010 acesta este de 5 milioane de euro. Toate aceste date evidenţiază faptul că afacerea Ambient este sănătoasă şi că viitorul acesteia este sigur. „Maturizarea companiei este reflectată şi de cifre. Iar cifrele anului 2010 arată că suntem pe drumul cel bun. Faptul că, în această perioadă foarte grea pentru toţi cei angajaţi pe piaţa construcţiilor sau în cea a retail-ului DIY, Ambient a reuşit să se poziţioneze pe un trend pozitiv dovedeşte validitatea planului de afaceri asumat”, a declarat domnul Liviu Voicu, Directorul Financiar al Ambient. Despre Ambient Ambient este o companie al cărei capital este integral românesc şi a cărei principală activitate este comercializarea materialelor de construcţii, finisaje şi amenajări interioare. Înfiinţat în 1993, Ambient a inaugurat primul DIY din România, în aprilie 2002, la Sibiu. Ambient acoperă întreg centrul ţării cu o reţea de 12 centre comerciale şi 2 depozite logistice. Pentru familiile care construiesc şi renovează, ca şi pentru companiile de construcţii, Ambient este partenerul care se implică direct în soluţionarea dificultăţilor specifice proiectelor acestora. Mai multe detalii despre Ambient sunt disponibile la adresa www.ambient.ro.
Cele mai citite
Ultimele știri
Brânză cu dor de la Nou Român, pentru momente care rămân
La aproape șaizeci de kilometri de Sibiu, în depresiunea Făgărașului, se află satul Nou Român, parte a comunei Arpașu...
Articolul precedent