7.4 C
Sibiu
luni, noiembrie 25, 2024

Publicitate electorală

spot_imgspot_img

eveniment

Reguli noi la Spitalul Județean pentru comunicarea între bolnavi și familie

Cele mai citite

Spitalul Județean Sibiu a anunțat noi reguli privind comunicarea cu familiile pacienților. Va fi acceptată o singură persoană pentru transmiterea de informații privind starea bolnavului.
”Comunicarea și asigurarea transmiterii informației este o prioritate pentru SCJU Sibiu” au anunțat reprezentanții Spitalului Județean Sibiu, odată cu intrarea în vigoare a noilor măsuri privind transmiterea corespunzătoare a informațiilor către beneficiarii serviciilor de sănătate și familiile acestora. Aparținătorul pacientului va fi anunțat cu privire la starea pacientului la internare și va primi numărul Foii de Observație Clinică Generală a pacientului, care reprezintă, din acel moment, un număr de identificare pe care acesta îl va comunica de fiecare dată când va solicita informații despre cel internat.
”Pe întreaga durată a spitalizării pacientului, aparținătorii desemnați pot suna la numerele de telefon: 0269243961 si 0269220538 în intervalul orar 8.00-12.00 de luni pana sâmbătă, pentru a-și înregistra solicitarea de primire a informațiilor medicale despre starea pacientului”, anunță SCJU Sibiu.
Informațiile medicale vor fi transmise doar acelei persoane care este desemnată de către pacient prin acordul de transmitere a datelor cu caracter medical, fiind acceptată o singură persoană. Registrul va comunica persoanei desemnate informații despre secția unde este internat pacientul, medicul responsabil de pacient precum și numărul de interior al secției și intervalul orar alocat comunicării.
”Informațiile de natură medicală solicitate de către aparținători nu vor fi primite în momentul înregistrării solicitării ci vor fi comunicate în cursul aceleiași zile, în intervalul orar 12.00- 14.00  de către medicul curant și/sau medicul desemnat. În acest sens, aparținătorul desemnat va suna, prin centrala spitalului (0269215050)  la numărul de interior primit în momentul înregistrării solicitării”, mai explică spitalul.
În cazul pacienților ai căror aparținători au deficiențe de auz (hipoacuzie),  comunicarea se va face prin intermediul mesajelor scrise sau e-mail la numărul de telefon si adresa de e-mail oferite la internare de către pacient. SCJU Sibiu are inclusiv un contract de colaborare cu un interpret al limbajului mimico-gestual, care poate facilita comunicarea dintre cadrele medicale și aparținători.
Managerul SCJU Sibiu, Dr. Daniel Chelcea, reamintește că procedurile de comunicare cu pacienții vor fi revizuite permanent, iar membrilor familiilor celor internați vor fi informați în cel mai scurt timp: „Revizuim permanent procedurile de comunicare cu pacienții, din dorința ca acest proces să se desfășoare cât mai bine cu putință. Am implementat noi facilități, astfel încât aparținătorii să poată afla informații despre pacienți cât mai repede și ușor, direct de la cei implicați în tratarea acestora. Înțelegem dorința membrilor familiilor celor internați de a afla informații despre cei dragi și empatizăm cu aceștia. Căutăm mereu soluții, vom monitoriza atent implementarea acestor proceduri și vom încerca să le perfecționăm”.
 

Publicitate

Publicitate electorală

spot_img
Ultimele știri

Apă-canal aniversează 130 de ani de distribuție centralizată

Apă Canal Sibiu celebrează, în aceste zile, 130 de ani de distribuție centralizată a apei, iar cu acest prilej...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect