4.1 C
Sibiu
vineri, noiembrie 29, 2024

Publicitate electorală

spot_imgspot_img

eveniment

Campania Produs în Sibiu, o campanie de succes pentru Sibiu

Cele mai citite

Timp de 4 luni, în perioada septembrie – decembrie 2012, ziarul Sibiu 100% a desfăşurat campania Produs în Sibiu, o campanie de promovare a produselor locale, menită să susţină mediul de afaceri sibian şi să încurajeze consumul de produse fabricate în judeţul nostru. În plus, în ultimele două ediţii ale ziarului Sibiu 100% v-am prezentat şi evenimentele culturale desfăşurate în Sibiu, pe principiul că toate acestea au devenit în timp mărci ale Sibiului. Sub sloganurile „Fii isteţ şi spune DA produselor fabricate în Sibiu” şi „Un Sibiu puternic trebuie susţinut de o comunitate puternică”, campania Produs în Sibiu a promovat atât produsele şi componentele realizate de firmele situate pe raza judeţului Sibiu, cât şi companiile de producţie.

Astfel, principalele motive pentru care am iniţiat această campanie au fost: susţinerea întreprinzătorilor locali, alegerea consumului de produse locale de către sibieni, încurajarea consumului de bunuri realizate pe piaţa locală, în contextul crizei financiare, reducerea ratei şomajului, considerând că mai multe produse sibiene consummate înseamnă locuri de muncă şi resurse româneşti valorificate. Nu în ultimul rând, am contribuit prin această campanie la dezvoltarea comunităţii locale, prin susţinerea tuturor companiilor sibiene, având totodată şi un puternic rol de informare în rândul publicului, deoarece foarte puţini sibieni ştiau că la ora actuală, în judeţ sunt fabricate o mulţime de componente şi produse finite care ajung în maşini, echipamente sau tehnologii de vârf de renume mondial. Timp de 15 săptămâni, ziarul Sibiu 100% şi-a propus să vă facă mândri că trăiţi în Sibiu Campania a fost realizată atât în paginile ziarului Sibiu 100%, unde companiile au beneficiat de prezentări pe larg ale componentelor produse şi de expunerea siglelor în toate numerele publicate pe parcursul campaniei, cât şi prin intermediul panourilor outdoor amplasate în zonele centrale ale oraşului, unde au fost promovate firmele producătoare sibiene. În plus, companiile înscrise în campanie au beneficiat de publicitate în cadrul spoturilor radio şi TV, publicul având ocazia să afle lucruri interesante şi curiozităţi despre activitatea acestora. Pentru că sibienii sunt fanii realităţii argumentate, la posturile de radio locale s-au auzit zilnic pastile informative despre companiile importante din Sibiu. Informaţiile au fost incomplete însă, astfel încât ascultătorii au fost invitaţi să identifice pe cuburile amplasate în centrul oraşului firmele despre care este vorba. Lucrurile au fost prezentate sub forma unor curiozităţi, fiecare aspect surprins fiind de tipul „ªtiaţi că…?”. Cele 12 cuburi ale campaniei au rămas în stradă până la jumătatea lunii decembrie. Tot în cadrul campaniei Produs în Sibiu s-a realizat prezentarea firmelor sibiene la festivalurile şi târgurile desfăşurate la Sibiu în perioada septembrie – decembrie 2012. Printre acestea, amintim Târgul de Produse Tradiţionale, organizat de CNM ASTRA, Bookfest, Media Music Awards sau Târgul de Crăciun. De exemplu, în cadrul evenimentului Media Music Awards, campania Produs în Sibiu a beneficiat de sute de proiecţii pe clădiri şi pe ecranele amplasate în jurul scenei, vizibilitatea fiind maximă, dat fiind faptul că la această manifestare au participat peste 15.000 de persoane. Siglele partenerilor principali ai campaniei: Ambient, Banca Comercială Carpatica şi Polisano şi ale firmelor promovate au fost expuse de asemenea pe steagurile amplasate în Piaţa Mare, Piaţa Mică şi strada Nicolae Bălcescu, în perioada octombrie – decembrie. În plus, ziarul Sibiu 100% şi Uniunea Artiştilor Plastici din România, filiala Sibiu, au organizat în perioada 27 noiembrie – 8 decembrie expoziţia „Personalităţi culturale de referinţă ale judeţului Sibiu”, la Centrul de Informare Turistică, aflat în sediul Primăriei din Piaţa Mare. Expoziţia a reunit 35 de lucrări de pictură, grafică şi sculptură, realizate de prestigioşi artişti sibieni, membri ai Uniunii Artiştilor Plastici din România, filiala Sibiu. Lucrările au avut în centru personalităţi istorice şi culturale, atât din trecut, cât şi contemporane. Manifestarea, încadrată în salonul Toamnă-Iarnă al UAPR Sibiu, a făcut parte din campania Produs în Sibiu. Am vrut ca prin intermediul campaniei Produs în Sibiu să nu vorbim doar despre produsele alimentare cunoscute de toată lumea, precum pate-ul de Sibiu sau telemeaua de Sibiu, ci despre toate produsele şi componentele fabricate în Sibiu, ce ajung pe piaţa naţională şi internaţională. Am vrut să aducem în atenţia publicului sibian în egală măsură componentele de avioane fabricate în Sibiu, steagurile, ciorapii, automotivele, bocancii impermeabili, cheile, confecţiile din piele, saltelele, husele, lumânările, senzorii sau lanţurile sau rulmenţii produse de companiile sibiene. Am evidenţiat de asemenea multitudinea de servicii medicale, bancare, culinare, de transport, cazare sau distribuţie oferite pe piaţă de firmele de profil ce activează în judeţul Sibiu. Aveţi acum şansa să răsplătiţi judeţul unde trăiţi împreună cu copiii voştri, cumpărând şi susţinând produsele fabricate în Sibiu. Este timpul să le fim recunoscători companiilor care au ales să îşi desfăşoare activitatea în Sibiu, pentru că ne-au oferit locuri de muncă nouă şi familiilor noastre. Campania Produs în Sibiu a fost posibilă datorită ziarului Sibiu 100%, ziar săptămânal tipărit în 67.000 de exemplare, auditat BRAT, distribuit gratuit în fiecare cutie poştală din municipiul Sibiu şi în 61 de localităţi din judeţ, în puncte centrale. Primarul Municipiului Sibiu Klaus Iohannis Iniţiativa Sibiu 100% de a promova firmele sibiene de succes şi de a încuraja consumul produselor sibiene a fost foarte importantă, pentru că a adus în prim plan comunitatea locală. Sibienii au citit în paginile ziarului des­pre firme cunoscute, care au succes în activitatea lor şi care reprezintă imaginea Sibiului în domeniul economic. Campania a fost importantă şi pentru faptul că a fost organizată într-un moment în care firmele sibiene încearcă să se reorganizeze şi să se relanseze în urma traversării perioadei economice foarte dificile din ultimii trei ani. Felicit echipa editorială pentru o campanie reuşită şi sper ca, în continuare, să vă constituiţi ca un partner al comunităţii sibiene. Preşedintele Consiliului Judeţean Sibiu Ioan Cindrea Orice campanie care susţine promovarea produselor locale sibiene este binevenită în judeţul Sibiu. Faptul că pe parcursul acestei perioade, septembrie-decembrie 2012, un ziar local a promovat o campanie cu caracter local a însemnat o iniţiativă menită să-i adune împreună pe sibieni, a însemnat o mai strânsă legătură între toţi sibienii şi o conştientizare din partea lor a importanţei care trebuie acordată produselor fabricate în Sibiu. În ceea ce mă priveşte, am susţinut această campanie din perspectiva creării mai multor locuri de muncă la nivelul judeţului Sibiu, de altfel un obiectiv prioritar în acest mandat de preşedinte al Consiliului Judeţean. Stabilitatea financiară pe care o aduce un loc de muncă înseamnă nu doar primirea unui salariu, ci şi posibilitatea de a acorda siguranţa familiei prin nivelul de trai pe care îl poate gene­ra venitul cştigat. Cu alte cuvinte, mai multe produse vândute înseamnă dezvoltarea afacerilor, înseamnă crearea unor noi locuri de muncă. Am certitudinea că aceste campanii de promovare a produselor locale vor genera noi locuri de muncă, precum şi recunoaşterea calităţii produselor locale. Voi sprijini mereu asemenea iniţiative şi felicit redacţia ziarului „Sibiu 100%” pentru efortul depus în cele patru luni pentru desfăşurarea acestei campanii. Mulţumim pentru sprijin partenerilor noştri, Primăria Sibiu şi Consil
iul Judeţean Sibiu

Publicitate

Publicitate electorală

spot_img
Ultimele știri

ULTIMA ORĂ/FOTO: Pericol extrem de Valea Oltului. Cad stânci de pe versanți, un TIR a fost lovit

UPDATE: "În urma fenomenelor meteorologice din această perioadă mai pot avea loc alunecări de pietre, arbori sau grohotiș în...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect