Daniela Arnăutu
O reclamă de Crăciun, ce redă povestea unui lup vegetarian, realizată de Agenția Romance, a înregistrat un succes uriaș în lumea întreagă și a cucerit întreg internetul.
În ciuda faptului că utilizarea inteligenței artificiale (AI) este tot mai des utilizată, chiar și de către firme mari, această reclamă, făcută pentru un lanț de supermarketuri, ce redă povestea animate a unui lup vegetarian, este realizată, integral, de o echipă de artiști. Iar succesul ei a explodat, devenind virală, cu peste un miliardde vizualizări, până în prezent.
Primul spot publicitar francez ce obține 5 stele pe platforma System 1
System1 este o plaformă ce măsoară potențialul de construire al brandului, în funcție de răspunsul emoțional al publicului. Un scor de 5.0 sau mai mare este considerat „excepțional”. În general, potrivit Little Black Book, media scorurilor pentru televiziunea franceză este de doar 2.4 stele.
Noua creație Intermarché, care prezintă povestea unui lup singuratic care devine vegan pentru a câștiga prietenia celorlalte animale din pădure, este primul spot publicitar francez care obține un rezultat de 5 stele pe platforma System1.
Reclama a devenit memorabilă
Reclama de Crăciun a Intermarche combină povestirea unică și emoționantă, comedia și caracterizarea personajelor pentru a aduce bucurie audienței.
În timp ce multe branduri de supermarketuri folosesc reclamele de Crăciun pentru a stimula vânzările pe termen scurt, Intermarché a mers mai departe, creând un spot memorabil.
Despre ce este reclama cu succes uriaș
Reclama de Crăciun a Intermache a devenit virală la nivel global datorită profunzimii poveștii, potrivit Trend Hunter.
Povestea începe cu un băiețel care s-a speriat de o jucărie în formă de lup. Pentru a-l calma, tatăl său inventează o poveste cu un lup singuratic, ce încearcă să devină sociabil. La un moment dat, lupul își descoperă pasiunea pentru gătit și face un preparat din legume. La Cina de Crăciun, toate animalele din pădure au apreciat rețeta preparată de lup, iar finalul poveștii este unul fericit, în care lupul își face noi prieteni.
80 de persoane au muncit un an la această reclamă
Agenția Romance, creatoarea reclamei, cu animații realizate de Illogic Studios și Wizz din Paris, a muncit un an la această povestire, iar echipa a fost formată din 80 de persoane. Povestirea s-a bucurat de un succes enorm datorită autenticității sale și a diferențelor vizibile dintre ea și cele realizate cu AI.
Îți mulțumim pentru că ai ales să te informezi din Sibiu 100%. Dacă vrei să afli și mai multe povești, interviuri și vești bune în fiecare zi, susține-ne cu o recenzie – dă click AICI




