Noul logo al maratonului e creația Loredanei Bulgaru (Lush). Crearea noului logo a fost o provocare, căci a trebuit să cuprindă tot ceea ce înseamnă MIS într-un singur simbol ușor recognoscibil și de impact, cu care alergătorii să rezoneze și care să poată fi folosit ușor pe tot tipul de materiale. După zeci de ore de lucru de research, schițe, propuneri, modificări, palete de culori, propuneri de fonturi și feeedback, logo și-a găsit identitatea. „…un maraton de asfalt, dar care adună o mare diferență de nivel, te urcă și te coboară pe dealurile din apropierea Sibiului și se unduiește pe străzile Sibiului. Acronimul MIS preia forma curbată a dealurilor în care i-ul e personificarea subtilă a alergătorului. Liniile curbe te invită la un eveniment prietenos, deschis, de familie, iar fontul drept și bold îi conferă stabilitate”, spune Loredana.

„Nu sta acasă, că-ți stă norocul”
Pe lângă logo, graficiana MIS a avut și misiunea de a integra mesajul „Nu sta acasă, că-ți stă norocul” în grafica ediției 13. „Inspirat de simbolul norocului, logo-ul ediției 13 a prins conturul stilizat a frunzelor de trifoi fiind completat de mesajul cu dublu sens de a alerga, dar și de a merge la vot. Pentru mine, lucrul la imaginea maratonului a fost și este o experiență care mă leagă cel mai mult de comunitatea sibiană și e de nedescris să văd Piața Mare cu sute de bandane și tricouri ieșite din mâna mea, cu afișe, steaguri sau bannere peste tot prin oraș. E un eveniment uriaș, cu o echipă minunată, din care mă simt norocoasă să fac parte. Maratonul Internațional Sibiu este proiectul care-mi aduce cea mai mare satisfacție, atât profesională, cât și personală, în care îmbin două mari pasiuni, design-ul și alergatul”, a conchis Lush.