-1.8 C
Sibiu
marți, noiembrie 26, 2024

Publicitate electorală

spot_imgspot_img

eveniment

Luthelo, drumul unei afaceri ce a început dintr-o nevoie: „Povestea e cu final fericit!”

Cele mai citite

Sibiul are numeroase exemple de oameni care, din dragoste ori nevoie, au creat mici afaceri. Este și cazul Loredanei Kaschovits, fondatoarea brandului „Luthelo”, ce produce cosmetice naturale. De fapt, povestea micii afaceri s-a născut din nevoia de a-și vindeca propriul copil și de la crearea unui săpun din ingrediente curate. Ulterior, mica pasiune s-a transformat într-o afacere care, astăzi, bucură pielea a mii de sibieni și nu numai.
Acum 13 ani, pe lume venea băiețelul Loredanei Kaschovits. Imediat după naștere, micuțului i s-a declanșat, în spital, o dermatită foarte severă. În încercarea de a-l ajuta, mama a creat, accidental, după cum mărturisește, un săpun.
„Povestea e cu final fericit. Acum 13 ani, când am născut, băiețelului meu i se declanșase în spital o dermatită foarte severă. Am încercat mai multe luni, cu ajutorul medicilor, să îi ameliorăm simptomele, dar nu am avut nicio șansă. Și pentru că am formare de cadru medical, am zis să încerc să creez ceva curat, că numai așa pot fi sigură că produsul e ce trebuie pentru copilul meu. Prima dată am făcut un săpun ca să pot să îi spăl hăinuțele, după care s-a născut o pasiune. Ascultam noaptea Radio România Cultural, teatru radiofonic, era momentul meu de respiro. Atunci am început să fac tot mai multe săpunuri, apoi nevoia a mers către deodorante și așa, încet, încet, am dezvoltat mica pasiune”, povestește31 Loredana, cea căreia i-am trecut pragul atelierului recent, în cadrul campaniei „Produs în Sibiu”, însoțiți fiind de Andrei Gheorghiu, manager Marketing la UNIMAT și client fidel al „Luthelo”.
Din Deva, la Sibiu
Loredana este din Deva și, de opt ani, a fost „adoptată” de Sibiu. Mărturisește că s-a regăsit încă din primele zile în atmosfera orașului de pe Cibin, pe care l-a considerat imediat o a doua casă.
„După două săptămâni, când mă plimbam prin Parcul Sub Arini, am zis că am ajuns acasă. Așa m-am simțit. Și s-a dovedit ca fiind acasă, pentru că, acasă, familia și prietenii te susțin”, spune Loredana.
„Luthelo” ajunge astăzi în casele a mii de oameni. Pe lângă săpunuri naturale, Loredana, alături de mica sa echipă, creează uleiuri de corp, balsamuri de buze, serumuri antirid, creme de față și de corp, toate centrate să reducă problemele de piele ale clienților. În plus, tot dintr-o nevoie personală, a luat naștere și deodorantul „Luthelo”.
„M-am învârtit în jurul nevoilor mele, trebuie să recunosc. Am locuit o scurtă perioadă la țară. M-am trezit cu un nodul sub axilă. Am început să mă documentez și am înțeles ce înseamnă aluminiul din deodorante. Apoi, am început să mă joc cu ingredientele până când, accidental, am ajuns la o consistență de mousse. Foarte fină, se topește imediat pe piele. Deodorantul e eficient și sub diferite arome”, explică Loredana.
Ceea ce diferențiază „Luthelo” de alte firme de acest gen constă, printre altele, și în loturile mici de produse. Loredana povestește că face maxmimum 30 de creme de față într-un lot. „Una e să iei un produs de pe raft care poate a stat ani de zile acolo și alta e să iei un produs făcut de câteva zile. Experiența e extraordinară, e ca și cum ai mânca o pâine proaspătă”, a explicat Loredana.
2020, anul în care “Luthelo” a supraviețuit datorită sibienilor
Întrebată despre cea mai grea perioadă, ce a afectat toate domeniile, fondatoarea „Luthelo” spune că brandul a supraviețuit datorită clienților.
„Toată lumea se aștepta ca eu să cresc cifra de afaceri, să vând multe săpunuri. Dar oamenii au preferat dezinfectanții! S-a văzut mai târziu până la urmă ce înseamnă să folosești dezinfectant la nesfârșit. Am făcut apel către sibieni și a fost foarte simplu: ori mă ajutați acum, ori eu va trebui să închid și va fi foarte greu să redeschid, pentru că tot procesul de autorizare, notificări, dosare de produs este destul de costisitor din punct de vedere material. M-am trezit cu oameni care și-au cumpărat vouchere pe care nici acum nu le-au folosit. Și i-am rugat să nu le folosească toți de Crăciun”, adaugă Loredana, zâmbind.
Crearea produselor cosmetice „Luthelo” este costisitoare și necesită multă migală. De exemplu, până să ajungă în baia clienților, un săpun are nevoie de aproape o lună să fie finalizat.
„Uscarea săpunurilor durează aproape trei săptămâni, după care urmează să fie rașchetate pe fiecare margine, pentru a fi cât mai plăcute la prima atingere. Tot procesul e manual, de la turnare, tăiere, ștanțare, pus în cutii”, spune Loredana.
Cei care doresc să achiziționeze produsele „Luthelo” pot vizita magazinul online disponibil pe http://www.luthelo.ro sau Gossip Tree, din Piața Huet, unde sunt disponibile și creațiile Loredanei. De asemenea, tot din magazinul din centrul orașului sibienii își pot ridica și comenzile plasate online, fără costuri suplimentare.
Informații suplimentare despre produse se găsesc și pe pagina oficială de Facebook Luthelo și la numărul de telefon 0721888704.
Alte recomandări:
Naked Shop
Aroma Sapun Natural

Publicitate

Publicitate electorală

spot_img
Ultimele știri

ULTIMA ORĂ/FOTO: Incendiu de proporții care amenință să se extindă la o casă

Pompierii sibieni intervin, luni seara, localitatea Galeș pentru stingerea unui incendiu izbucnit într-o gospodărie.Pompierii intervin cu trei autospeciale de...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect