2.2 C
Sibiu
marți, noiembrie 26, 2024

Publicitate electorală

spot_imgspot_img

eveniment

Asociația Pro Infrastructură: Greu de crezut că închiderea circulației pe Valea Oltului va fi doar de o lună. Nu ar fi exclus să dureze dublu

Cele mai citite

Asociația Pro Infrastructură critică modul în care autoritățile au decis închiderea circulației pe Valea Oltului timp de o lună.

Într-o postare pe Facebook, Asociația Pro Infrastructură anunță că este greu de crezut că închiderea traficului va dura doar o lună de zile, estimând că nu ar fi exclus ca închiderea circulației să fie de două luni.

De asemenea, membrii asociației critică faptul că oficialii din Ministerul Transporturilor și CNAIR nu au luat în calcul și calea ferată dintre Sibiu și Râmnicu Vâlcea pentru perioadele cu restricții rutiere.

Vă prezentăm postarea integrală a Asociației Pro Infrastructură de pa Facebook.

„Închiderea DN7 pe Valea Oltului: pregătiți calea ferată pentru trafic local!

Ministrul Grindeanu ne-a anunțat azi că închiderea DN7 între Boița și Brezoi este „singura soluție”. Fals. Este soluția la îndemâna birocratului CNAIR indolent și a antreprenorului general turc care e doar cu Mapa, nu și cu sapa.

Soluția decentă într-o țară normală ar fi fost devierea traficului în zona afectată prin mutarea DN7 pe celălalt mal al Oltului cu un pod (temporar) și folosirea infrastructurii existente. Dar asta presupune gândire, bani, muncă birocratică și, mai ales, asumare.

Greu de crezut că închiderea va fi doar de o lună. Nu ar fi exclus să dureze dublu. Mai mult, defrișările acestea se fac doar pentru studiul geotehnic (foraje), NU lucrări. Acelea vor fi… la Sfântul Așteaptă. Iar în timpul lucrărilor vor veni, probabil, alte restricții.

Treceți Carpații pe unde apucați. Nu știm pe unde o să ocolească traficul de mediu și lung parcurs, cei care merg în vacanță sau transportatorii, dar localnicii ar avea o variantă neașteptată.

Deci… poftiți în vagoane! Ce? Cum? A observat cineva din Ministerul Transporturilor sau CNAIR că avem o cale ferată pe celălalt mal al Oltului și că poate fi o alternativă viabilă pentru transportul local?

Cerem oficialilor MT și ARF să introducă trenuri suplimentare pe ruta Câineni-Sibiu. Pe calea ferată se fac 76 de minute, față de cele 42 minute pe DN7.

Dacă exista niște gândire anticipativă în minister, se puteau repara și cei 3 km restricționați la 30 km/h între Valea Mărului și Podu Olt, cât și ceilalți 3 dintre Tălmaciu și Sibiu.

Ba chiar cu niște gândire suplimentară, se refacționa toată linia între Câineni și Podu Olt și se găseau metode de creștere a vitezei care acum e 50 km/h.

Mai avem! Se putea face și un pod temporar la Boița. Și o haltă care să asigure accesul localității la calea ferată. Sunt doar 300 de metri între Boița și linie, dar cea mai apropiată gară este la 5 km în Tălmaciu.

Un PO la Boița ar fi foarte util în următorii 8-10 ani cât se va lucra la autostradă. Și firește și după aceea, că doar nu-l demolezi.

Dar cine să gândească feroviar în țara politicienilor-șoferi cu girofar albastru?!”, arată Asociația Pro Infrastructură pe Facebook.

Urmărește Sibiu 100% în Google News 

Publicitate

Publicitate electorală

spot_img
Ultimele știri

Cea mai mică inimă artificială din lume, creată de studenţii români, premiată la o competiție globală

Un grup de studenţi de la Universitatea de Medicină şi Farmacie „Grigore T. Popa” din Iaşi a dezvoltat cea...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect