Lotul 3 al autostrăzii Orăştie-Sibiu, supranumită ”autostrada scufundată”, putea fi consolidat, iar demolarea sa nu era necesară, au declarat, luni, membrii grupului ”Iniţiativa pentru Restructurarea şi Reprofesionalizarea CNADNR SA”, format din foşti şi actuali angajaţi al CNADNR, într-o conferinţă de presă.
Lotul 3 al autostrăzii Orăştie-Sibiu, în lungime de 22 de kilometri, a fost închis în septembrie 2015, iar o porţiune de câteva sute de metri a fost demolată, din cauză că au apărut fisuri şi denivelări grave pe carosabil.
Compania de Drumuri a considerat că firma italiană Salini Impregilo nu a respectat obligaţiile asumate, iar în ianuarie 2016 a notificat compania cu privire la încetarea contractului.
”Acel lot nu trebuie demolat, existau soluţii pentru refacerea lui. Nişte ingineri bine pregătiţi ar fi ştiut ce să facă, nu ar fi ales să dărâme porţiunea respectivă pentru a vedea ce se află sub asfalt”, susţin angajaţii CNADNR reuniţi în acest Grup de Iniţiativă, citati de news.ro
Angajaţii CNADNR au lansat, luni, acuzaţii dure şi legate de modul în care se face selecţia de personal în cadrul companiei. Ei cer ca directorii care şi-au angajat rudele sa fie verificaţi, iar posturile să se ocupe prin concurs.
În plus, ei susţin că ar exista revendicări din partea constructorilor de drumuri de circa 2 miliarde de lei. Oficialii CNADNR au declarat că această cifră nu are o bază reală.