Asociaţiile de proprietari care doresc să beneficieze de programul de reabilitare termică a blocurilor trebuie să depună la sediul Primăriei Municipiului Sibiu o documentaţie, pentru completarea căreia se pot consulta cu Biroul de Coordonare al Asociaţiilor de Proprietari şi Serviciul Urbanism din cadrul primăriei, au anunţat reprezentanţii municipalităţii. Conform vechii legislaţii, fondurile necesare pentru finanţarea cheltuielilor privind executarea lucrărilor pentru reabilitare termică se asigurau de la Ministerul Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului (34%), din fonduri aprobate anual în bugetele locale şi din alte surse legal constituite, inclusiv fonduri ale Uniunii Europene (33%), urmând ca ultima treime să fie suportată de asociaţiile de proprietari. Noua ordonanţă prevede reducerea contribuţiei asociaţiilor la 20% şi creşterea constribuţiei din bugetul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Locuinţei la 50%. Odată cu modificarea legislaţiei în sensul realizării auditului şi proiectării pe tipuri de lucrări, primăria Sibiu a luat imediat măsuri, realizând-se din fonduri proprii prin intermediul Serviciului Urbanism inventarierea blocurilor care au solicitat reabilitarea termică începând cu anul 2006. De asemenea, au fost făcute primele demersuri pentru realizarea auditului. Municipalitatea sibiană a alocat suma de 215.000 lei pentru lucrările de audit şi proiectare care vor avea loc într-o primă fază, au declarat reprezentanţii Primăriei. (A.C.)
Actualizat:
Reabilitarea termică, într-o nouă etapă
Cele mai citite
Ultimele știri
ULTIMA ORĂ/FOTO: Incendiu violent la o casă. Trei echipaje de pompieri intervin de urgență
UPDATE 2: Incendiul a fost lichidat.În urma acestuia casa de aproximativ 250 de metri pătrați (parter și mansardă) a...
Articolul precedent
Articolul următor