Anul acesta este unul deosebit pentru AIESEC Sibiu, împlinindu-se 10 ani de la înfiinţare. De-a lungul activităţii, AIESEC Sibiu a organizat o serie de proiecte care îndrumă formarea profesională şi dezvoltarea personală a tinerilor. Printre acestea se numără ACCES, un Centru de Training ajuns la a VI-a ediţie, AIESEC University şi AIESEC Highschool. „În această perioadă se pun bazele unui proiect aflat la prima ediţie, dezvoltat pe conceptul CSR (Responsabilitate Socială Corporatistă). Acesta îşi propune să îmbunătăţească cunoştinţele şi să atragă atenţia asupra avantajelor tacticilor de CSR în rândul companiilor, al autorităţilor şi instituţiilor publice locale, dar şi al comunităţii şi al altor stakeholderi”, a declarat Magdalena Neamţu, responsabil PR AIESEC Sibiu. Aflat în faza incipientă, se impune nevoia unei cercetări de piaţă în vederea monitorizării problemelor şi nevoilor membrilor comunităţii, dar şi a cunoştinţelor în acest domeniu, a companiilor sau întreprinderilor din mediul de afaceri sibian. Cercetarea se va materializa prin aplicarea unor chestionare adresate atât companiilor, cât şi comunităţii locale. (C.B.)
Anul acesta este unul deosebit pentru AIESEC Sibiu, împlinindu-se 10 ani de la înfiinţare. De-a lungul activităţii, AIESEC Sibiu a organizat o serie de proiecte care îndrumă formarea profesională şi dezvoltarea personală a tinerilor. Printre acestea se numără ACCES, un Centru de Training ajuns la a VI-a ediţie, AIESEC University şi AIESEC Highschool. „În această perioadă se pun bazele unui proiect aflat la prima ediţie, dezvoltat pe conceptul CSR (Responsabilitate Socială Corporatistă). Acesta îşi propune să îmbunătăţească cunoştinţele şi să atragă atenţia asupra avantajelor tacticilor de CSR în rândul companiilor, al autorităţilor şi instituţiilor publice locale, dar şi al comunităţii şi al altor stakeholderi”, a declarat Magdalena Neamţu, responsabil PR AIESEC Sibiu. Aflat în faza incipientă, se impune nevoia unei cercetări de piaţă în vederea monitorizării problemelor şi nevoilor membrilor comunităţii, dar şi a cunoştinţelor în acest domeniu, a companiilor sau întreprinderilor din mediul de afaceri sibian. Cercetarea se va materializa prin aplicarea unor chestionare adresate atât companiilor, cât şi comunităţii locale. (C.B.)