-0.8 C
Sibiu
marți, noiembrie 26, 2024

Publicitate electorală

spot_imgspot_img

eveniment

Serviciul de Administrare a Domeniului Public și Privat se mută în Piața Mică

Cele mai citite

De luni, 15 iulie, Serviciul de Administrare a Domeniului Public și Privat își mută sediul de pe strada Bulevardul Victoriei, nr. 1-3 în recent reabilitatul imobil situat în Piața Mică nr. 22, la parter, anunță reprezentanții Primăriei.
Sibienii care vor să-și plătească abonamentul de parcare sau orice altă taxă de ocupare a domeniului public, vor merge de săptămâna viitoare la noul sediu al Serviciului de Administrare a Domeniului Public și Privat. Acesta s-a mutat la parterul imobilului din Piața Mică nr. 22, având program de luni până joi între orele 9:00 și 15:00 și vinerea între orele 9:00 și 12:00.
Primăria Sibiu ne reamintește faptul că, pentru a contacta Serviciul de Administrare a Domeniului Public și Privat, se pot folosi și mijloace electronice. Astfel, există platforma de e-administrație de pe sibiu.ro pe care se pot obține informații despre ocuparea domeniul public și parcarea în Sibiu, fiind posibilă și plata electronică pentru abonamente de parcare și diversele avize gestionate de acest serviciu.
De asemenea, pentru plata parcării în Sibiu există aplicația pentru mobil PARCARE SIBIU, disponibilă gratuit în Google Play și App Store. Prin această aplicație se poate achita parcarea pe câteva ore sau se pot contracta abonamente de parcare electronice pe o perioadă mai lungă. Cei care utilizează această aplicație pot plăti direct din aplicație cu cardul, prin SMS sau prin intermediul unui credit pre-plătit.
Nu în ultimul rând, informații despre locurile de parcare disponibile și modul de plată pentru acest serviciu se găsesc și pe aplicația pentru mobil SIBIU CITY APP.
Lucrările de reconsolidare, reamenjare și modernizare a imobilului – monument istoric – în care Serviciului de Administrare a Domeniului Public și Privat își va muta activitatea au început în septembrie 2015 și au fost finalizate în martie 2019. Valoarea contractului a fost de 11,9 milioane de lei, sumă acoperită din bugetul Primăriei Sibiu. Noul sediu oferă condiții civilizate pentru funcționari și un mediu plăcut pentru sibienii care vor trece pragul acestei instituții.
Pentru lucrările de reconsolidare și reamenajare, Primăria Sibiu a condiționat contractul de păstrarea originală a imaginii imobilului care se înscrie în categoria monumentelor istorice, iar materialele folosite au fost speciale. În primul rând, fundația întregului imobil a fost consolidată printr-un procedeu care a stabilizat terenul. Au fost turnate centuri de beton armat și s-a refăcut o proțiune a zidurilor deja prăbușite. Și bolțile subsolului, care se aflau într-un grad avansat de degradare au fost, la rândul lor, consolidate.
Restaurarea elementelor de arhitectură ale imobilului a fost mai anevoiasă. La reabilitarea fațadei au fost folosite mortare speciale, după modelul original, iar fragmentul de pictură a fost restaurat de pictori specialiști.
 

Publicitate

Publicitate electorală

spot_img
Ultimele știri

ULTIMA ORĂ/FOTO: Incendiu de proporții care amenință să se extindă la o casă

Pompierii sibieni intervin, luni seara, localitatea Galeș pentru stingerea unui incendiu izbucnit într-o gospodărie.Pompierii intervin cu trei autospeciale de...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect