20.7 C
Sibiu
luni, iunie 24, 2024

Sibiul poate reveni în ERC. O posibilă etapă de WRC bate la uşă

Publicitate

Cele mai citite

Preşedintele Federaţiei de Automobilism Sportiv FRAS, Norris Măgeanu, afirmă că Raliul Sibiului nu are cum să lipsească din Campionatul Național de Raliuri, fiind unul dintre punctele de rezistenţă din calendarul competiţional a celei mai puternice întreceri interne auto. Acesta s-a aflat, zilele trecute, la prezentarea noilor parteneri ai Raliului Sibiului 2023.

”Nu pot să văd Campionatul Național de Raliuri fără Sibiu, în nicio variantă și nu pot să văd Raliul Sibiului fără a avea un start festiv în Piața Mare sau în Piața Mică. Nu pot să văd un raliu la Sibiu fără să trecem pe probele de la Gâtu Berbecului, pe Șanta, coborârea aia de noapte”, spune Norris Măgeanu.      

Sibiul, avantajat de cele mai frumoase drumuri din ţară (Transfăgărăşan, Translapina şi Păltiniş), ar putea reveni în ERC – Campionatul European de raliuri, cât de curând. Ba mai mult, există un proiect al FRAS prin care Sibiul să fie inclus ca punct de reper într-o viitoare etapă de WRC – Campionatul Mondial de raliuri, ce va fi găzduită de România şi pentru care nu este înaintat încă nicio dată. ”România putea și anul trecut să organizeze o etapă de Campionat European, am făcut toate demersurile, însă mai avem de rezolvat unele probleme cu Automobil Club Român, care ne creează dificultăți, pentru că doar din cauza dânșilor s-a anulat etapa. Cei de la FIA au venit, au văzut trasee, au fost total fascinați de ceea ce au văzut aici. Noi am fost invitați și anul acesta la prima etapă de ERC și WRC, intenția dânșilor există, trebuie doar să facem un pic de ordine în zona asta administrativă în care FIA să înțeleagă că trebuie să facă pasul, să treacă așa, de la vechi, la nou. Zona Sibiului, oricum am privi-o, în perspectiva unei etape de European sau de Mondial, este în orice discuție, de aici începe. Fie că vorbim de etapa de macadam obișnuită, care cu siguranță ar rămâne una extrem de importantă pentru Campionatul European, pentru că, în Europa, nu mai prea sunt etape de macadam. Trebuie păstrată pe formatul celei actuale, dar în ideea unei etape mai ample, pe care o tot gândim, cu startul, poate în București și parcul de service la Sibiu, pe asfalt, cu Transfăgărășanul și Transalpina, care să însemne într-adevăr o etapă cu potențial de Mondial. Susținere există, organizatorii Raliului Sibiului, cu siguranță, fiind un proiect mai mare, vor avea suportul altor colegi din țară, dar sunt sigur că se va întâmpla asta”, a declarat preşedintele FRAS.     

”Din momentul în care noi am intrat în Campionatul European, chiar și Mondial, nici nu mai ieșim, pentru că văd cum se mișcă lucrurile, am început și noi să ieșim, să participăm la etape de afară, vedem cam care este potențialul celor de afară, bineînțeles cu foarte mulți bani, dar atâta timp cât avem și noi susținerea asta, guvernamentală pe de-o parte și a autorităților locale pe de alta, alături de care încep să vină parteneri puternici. Și când o să începem să facem din nou ERC, n-o să fie pentru o singură dată”, a adăugat Măgeanu.

Raliul Sibiului Bilstein 2023 în linie dreaptă 

Organizatorii Raliului Sibiului, în speţă Sibiu Racing Team, şi-au prezentat partenerii pentru ediţia din acest an, ce va avea loc în perioada 14 şi 15 iulie 2023. De această dată, raliul de tradiţie al judeţului Sibiu va purta titulatura de Raliul Sibiului Bilstein 2023, ca urmare a parteneriatului încheiat între organizatori şi societatea Bilstein. “În Sibiu, suntem prezenţi de 27 de ani, fiind prima companie străină care a investit în România. Astăzi, operăm în trei locaţii, toate în oraşul Sibiu. Avem peste 1300 de angajaţi. În ultimii ani, am încercat să fim prezenţi în comunitatea locală la evenimente culturale, sportive, dar în domeniul automotive, punct de referinţă al societăţii noastre, nu am fost până acum. Sperăm că colaborarea cu Raliul Sibiului să devină o tradiţie”, a spus Radu Betea, director general al companiei Bilstein Sibiu. Un alt partener important al Sibiu Racing Team, condusă de Horaţiu Baltador, este societatea Continental. Georgiana Goţia, Employer Branding şi Comunication Team Lider Continental Sibiu, a spus: „Misiunea noastră: mobilitatea, tehnologia şi pasiunea de a câştiga sunt trei elemente definitorii ale Raliului Sibiului. De fapt, sunt valori pe care le avem în comun noi, echipa Continental, şi Raliul Sibiului, iar toate acestea vin la pachet cu un sprijin mare pentru comunitatea locală. Cu 4.500 de colegi, spuunem, deseori, că suntem un oraş în oraş. Suntem acolo, oricând este nevoie de noi şi de energia noastră, vom face echipă anul acesta şi ne vedem la start”.    

Urmărește Sibiu 100% în Google News 

Publicitate

Publicitate

spot_img
Ultimele știri

ALERTĂ METEO: Cod Portocaliu de viituri în județul Sibiu

Institutul Naţional de Hidrologie şi Gospodărire a Apelor (INHGA) a emis, duminică, mai multe avertizări pentru fenomene imediate Cod...

Publicitate

Cele mai citite

Preşedintele Federaţiei de Automobilism Sportiv FRAS, Norris Măgeanu, afirmă că Raliul Sibiului nu are cum să lipsească din Campionatul Național de Raliuri, fiind unul dintre punctele de rezistenţă din calendarul competiţional a celei mai puternice întreceri interne auto. Acesta s-a aflat, zilele trecute, la prezentarea noilor parteneri ai Raliului Sibiului 2023.

”Nu pot să văd Campionatul Național de Raliuri fără Sibiu, în nicio variantă și nu pot să văd Raliul Sibiului fără a avea un start festiv în Piața Mare sau în Piața Mică. Nu pot să văd un raliu la Sibiu fără să trecem pe probele de la Gâtu Berbecului, pe Șanta, coborârea aia de noapte”, spune Norris Măgeanu.      

Sibiul, avantajat de cele mai frumoase drumuri din ţară (Transfăgărăşan, Translapina şi Păltiniş), ar putea reveni în ERC – Campionatul European de raliuri, cât de curând. Ba mai mult, există un proiect al FRAS prin care Sibiul să fie inclus ca punct de reper într-o viitoare etapă de WRC – Campionatul Mondial de raliuri, ce va fi găzduită de România şi pentru care nu este înaintat încă nicio dată. ”România putea și anul trecut să organizeze o etapă de Campionat European, am făcut toate demersurile, însă mai avem de rezolvat unele probleme cu Automobil Club Român, care ne creează dificultăți, pentru că doar din cauza dânșilor s-a anulat etapa. Cei de la FIA au venit, au văzut trasee, au fost total fascinați de ceea ce au văzut aici. Noi am fost invitați și anul acesta la prima etapă de ERC și WRC, intenția dânșilor există, trebuie doar să facem un pic de ordine în zona asta administrativă în care FIA să înțeleagă că trebuie să facă pasul, să treacă așa, de la vechi, la nou. Zona Sibiului, oricum am privi-o, în perspectiva unei etape de European sau de Mondial, este în orice discuție, de aici începe. Fie că vorbim de etapa de macadam obișnuită, care cu siguranță ar rămâne una extrem de importantă pentru Campionatul European, pentru că, în Europa, nu mai prea sunt etape de macadam. Trebuie păstrată pe formatul celei actuale, dar în ideea unei etape mai ample, pe care o tot gândim, cu startul, poate în București și parcul de service la Sibiu, pe asfalt, cu Transfăgărășanul și Transalpina, care să însemne într-adevăr o etapă cu potențial de Mondial. Susținere există, organizatorii Raliului Sibiului, cu siguranță, fiind un proiect mai mare, vor avea suportul altor colegi din țară, dar sunt sigur că se va întâmpla asta”, a declarat preşedintele FRAS.     

”Din momentul în care noi am intrat în Campionatul European, chiar și Mondial, nici nu mai ieșim, pentru că văd cum se mișcă lucrurile, am început și noi să ieșim, să participăm la etape de afară, vedem cam care este potențialul celor de afară, bineînțeles cu foarte mulți bani, dar atâta timp cât avem și noi susținerea asta, guvernamentală pe de-o parte și a autorităților locale pe de alta, alături de care încep să vină parteneri puternici. Și când o să începem să facem din nou ERC, n-o să fie pentru o singură dată”, a adăugat Măgeanu.

Raliul Sibiului Bilstein 2023 în linie dreaptă 

Organizatorii Raliului Sibiului, în speţă Sibiu Racing Team, şi-au prezentat partenerii pentru ediţia din acest an, ce va avea loc în perioada 14 şi 15 iulie 2023. De această dată, raliul de tradiţie al judeţului Sibiu va purta titulatura de Raliul Sibiului Bilstein 2023, ca urmare a parteneriatului încheiat între organizatori şi societatea Bilstein. “În Sibiu, suntem prezenţi de 27 de ani, fiind prima companie străină care a investit în România. Astăzi, operăm în trei locaţii, toate în oraşul Sibiu. Avem peste 1300 de angajaţi. În ultimii ani, am încercat să fim prezenţi în comunitatea locală la evenimente culturale, sportive, dar în domeniul automotive, punct de referinţă al societăţii noastre, nu am fost până acum. Sperăm că colaborarea cu Raliul Sibiului să devină o tradiţie”, a spus Radu Betea, director general al companiei Bilstein Sibiu. Un alt partener important al Sibiu Racing Team, condusă de Horaţiu Baltador, este societatea Continental. Georgiana Goţia, Employer Branding şi Comunication Team Lider Continental Sibiu, a spus: „Misiunea noastră: mobilitatea, tehnologia şi pasiunea de a câştiga sunt trei elemente definitorii ale Raliului Sibiului. De fapt, sunt valori pe care le avem în comun noi, echipa Continental, şi Raliul Sibiului, iar toate acestea vin la pachet cu un sprijin mare pentru comunitatea locală. Cu 4.500 de colegi, spuunem, deseori, că suntem un oraş în oraş. Suntem acolo, oricând este nevoie de noi şi de energia noastră, vom face echipă anul acesta şi ne vedem la start”.    

Urmărește Sibiu 100% în Google News 

Publicitate

Publicitate

spot_img
Ultimele știri

ALERTĂ METEO: Cod Portocaliu de viituri în județul Sibiu

Institutul Naţional de Hidrologie şi Gospodărire a Apelor (INHGA) a emis, duminică, mai multe avertizări pentru fenomene imediate Cod...

Știri pe același subiect