fbpx
Acum citesti:
Mall-ul Festival Shopping Sibiu va fi gata în ultimul trimestru al anului, cu 135 de magazine și 8 săli de cinema
Intreg articolul 2 minute de lectura

Mall-ul Festival Shopping Sibiu va fi gata în ultimul trimestru al anului, cu 135 de magazine și 8 săli de cinema

Primul mall veritabil din Sibiu, Festival Shopping, situat
lângă podul Gării, va fi predat la sfârșitul acestui an, în ultimul trimestru
și va avea 135 de magazine și 42.400 de metri pătrați de suprafețe închiriate. Prețul
mediu estimat pe metru pătrat de spațiu va fi undeva în jurul valorii de 16 euro
pe metru pătrat.

NEPI Rockcastle va finaliza mall-ul Festival Shopping Center
din Sibiu în 2019, în urma unei investiții de 100 de milioane de euro, după cum
reiese din planurile companiei publicate pe site-ul propriu. Mall-ul se află în
plin proces de construcție în acest moment, în ciuda vremii nefavorabile.
Proiectul a fost cumpărat de NEPI de la Primavera Development, în urmă cu un
an, pentru suma de 21 de milioane de euro, iar până la momentul raportului
cheltuiese deja peste 20 de milioane de euro.

După cum a anunțat NEPI, mall-ul Festival va avea branduri
celebre în rândul magazinelor sale, printre acestea numărându-se Zara, Bershla,
Massimo Dutti, Oysho, Pull & Bear, Stradivarius, toate aparținând grupului
Inditex, dar și H&M și New Yorker, care sunt deja prezente în oraș, în
Sibiu Shopping City. Hipermarketul mall-ului va fi Kaufland, care va inaugura
primul său magazin în cadrul unui mall. Zona de cinema va fi asigurată de ineGold,
care va avea 8 săli de vizionare. Mall-ul va avea 1.800 locuri de parcare.

NEPI mizează pe o populație de 162.000 de locuitori aflată
la circa 15 minute de mall, care ajunge până la 267.000 de locuitori la o
distanță de maxim 45 de minute de mall.

Potrivit estimărilor companiei, valoarea chiriilor încasate
se va ridica la 8 milioane de euro, ceea ce înseamnă că un magazin va avea o
chirie medie de aproximativ 5.000 de euro pe lună. Calculul pe suprafața
închiriată arată o medie de 16 euro pe metru pătrat.

NEPI Rockcastle pregătește inaugurarea și pentru zona
extinsă din Shopping City, care a fost extins cu aproape 10.000 de metri
pătrați, în urma unei investiții de peste 35 de milioane de euro. Noua zonă
care a început deja să fie funcțională parțial, va avea un nivel nou, unde vor
fi regăsite reastaurante de tip fast food. De asemenea, este pregătită o zonă
de cinema.

Valoarea estimată a chiriei încasate după finalizare a fost
estimată de NEPI la 2 milioane de euro.

Introdu cuvintele cheie si apasa Enter.