6.2 C
Sibiu
marți, mai 14, 2024

Black Friday: Prima casă, vândută online, ceas de mii de euro sau ciubăr, printre comenzile făcute de români

Publicitate

spot_imgspot_imgspot_img

Publicitate

Cele mai citite
Publicitate

Preluată de la americani, adoptată rapid de românii dornici să găsească încă un prilej pentru a-și cheltui banii, Black Friday s-a transformat într-o veritabilă sărbătoare pentru marii retaileri, care înregistrează cifre record, an după an, în vinerea care dă startul cumpărăturilor de iarnă. Statisticile înregistrate de cel mai mare magazin online din România arată că fenomenul înregistrează creșteri importante.
Românii au cumpărat pe internet, de Black Friday, mașini, case și ceasuri scumpe, pe lângă miile de electrocasnice, telefoane, cosmetice și jucării. Datele transmise de magazinul care ocupă poziția de lider pe piața online arată câteva fenomene importante care marchează transormări importante în obiceiurile de achiziție ale românilor. În primul rând, a crescut ponderea achizițiilor cu cardul, ceea ce înseamnă că încrederea în acest sistem de plată a crescut de la un an la altul, iar introducerea noilor tehnologii de securizare le permite românilor să-și păstreze mai liniștiți banii pe card, fără să mai fie nevoiți să-i retragă în ziua de salariu.
În primele șapte ore de la deschiderea vânzărilor cu reduceri, au fost plasate comenzi pentru 1.450.000 de produse, cu 34% mai mult decât în 2020 în același interval.
Reprezentanții magazinului susțin că au fost înregistrate trei tendințe pe parcursul zilei:
– clienții s-au obișnuit că online pot comanda orice și pun în coș produse din mai multe categorii de produse
– în al doilea rând, folosesc cardul pentru a plăti ce au comandat. Plata cu cardul a atins nivelul record de 60%
– a treia tendință este comanda prin intermediul aplicației ca principală metodă de achiziție. Consecința a fost că peste 80% dintre comenzi au venit de pe dispozitive mobile
Reprezentanții magazinului online au dezvăluit și o serie de curiozități pe care le-au descoperit în această zi specială.
Curiozități de Black Friday
– Cea mai mare comandă a fost pentru un ceas Raymond Weil, automatic, 46.4 x 35 mm, Don Giovanni Cosi Grande in valoare de 38.185.91 lei, cel mai mic preț din an
– Pachetul Jameson Hot Tub Ciubăr cu 12 sticle de whiskey și un ciubăr de 8 persoane s-a vândut în primele 15 minute, la prețul de 4.999,99 lei
– Prima casă vândută online de Black Friday
– În primele 7 ore s-a vândut întreaga cantitate de 60.000 litri de carburant disponibilă în ofertă
 
 
Categoriile cu cele mai mari vânzări sunt:
Beauty și îngrijire personală – 123.000
Produse pentru casă și îngrijirea casei – 156.000
Băuturi și cafea – 48.000
Electrocasnice mici – 73.000
Fashion – 41.000
Jucării – 54.000
Smartphone-uri și smartwatch-uri – 53.000
Televizoare și sisteme audio – 49.000
Poduse de protecție și echipamente medicale – 37.000
Frigidere și mașini de spălat – 27.000
Vânzări de produse speciale de Black Friday 2021
Automobile – 9 comenzi
Aur și monede – 2.4kg
Ceasuri și bijuterii – 75 comenzi
Servicii medicale – 658 de comenzi
Servicii telefonice – 632 de comenzi
Imobiliare – 23 cereri
Pachete turistice – 935 nopți de cazare
 

Publicitate

Publicitate

spot_img

Publicitate

spot_img
Ultimele știri

„Cufărul călător” a ajuns la Valchid, comuna Hoghilag

Daniela Cîmpean: „Copiii au acces la un program de calitate, derulat de specialiști și susținut de Consiliul Județean Sibiu”.După...

Locuri de muncă

spot_img

Știri pe același subiect