Poșta Română a prezentat, joi, noul logo, care nu mai fusese modificat din 2004. Serviciile de rebranding au costat aproximativ 48.000 de euro, iar reprezentanții companiei s-au declarat „extrem de mulțumiți de ce a ieșit”.
Potrivit anunțului publicat pe portalul achizițiilor publice în data de 20 mai, Poșta Română a plătit pentru întregul pachet de rebranding aproximativ 48.000 de euro.
Pe lângă elaborarea unui nou logo, pachetul contractat de companie cuprinde și o analiză a pieței, workshopuri și interviuri pentru a afla percepția asupra brandului.

În perioada următoare, oficialii anunță îmbunătățirea serviciilor și modernizarea tuturor sediilor din țară.
Procesul de rebranding înseamnă, pe lângă schimbarea vechiului logo, și colantarea tuturor mașinilor, schimbarea uniformelor angajaților, dar va aduce și modificări în oficiile poștale. În privința mașinilor, autoritățile estimează un cost între 50 și 100 de euro pentru fiecare mașină.
Suntem extrem de mulțumiți de ce a ieșit și de viitor. (…) Nu am făcut un logo, ci un proces de branding pentru Poșta Română.

Uniformele nu se schimbă, ele se oferă anual către salariați. Poșta este obligată, în fiecare an, să acorde salariaților uniforme. Cele care au fost cumpărate au fost folosite în 2023, cele din 2024 – în 2024
Uniformele nu se schimbă, ele se oferă anual către salariați. Poșta este obligată, în fiecare an, să acorde salariaților uniforme.
Cele care au fost cumpărate au fost folosite în 2023, cele din 2024 – în 2024”, a declarat directorul general, Valentin Ștefan.
Vrei mai multe informații, știri bune, reportaje și interviuri pe zi? Ne-ar ajuta foarte mult o recenzie de la tine. Intră AICI.