În urmă cu 15 ani, în anul 1998 a avut loc prima întâlnire a Consiliului de Administraţie al Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM), tot atunci înfiinţânduse şi Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, împreună cu agenţiile teritoriale. În acest sens, marţi, 10 decembrie 2013, AJOFM organizează evenimentul “Ziua porţilor deschise”, ocazie cu care beneficiarii serviciilor oferite de către agenţie au posibilitatea să cunoască din interiorul instituţiei, modul în care aceasta îşi desfăşoară activitatea.
„Prin această acţiune, AJOFM Sibiu îşi propune să răspundă la diverse întrebări referitoare la informarea şi consilierea persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, mediere, servicii de preconcediere, completarea veniturilor, medierea muncii, cursuri de formare profesională, stimularea mobilităţii forţei de muncă, posibilitatea de a beneficia de ajutor de şomaj, informaţii despre procedurile prin care se poate beneficia de un contract de muncă sezonieră sau de lungă durată în una din ţările Uniunii Europene”, spun organizatorii.
De asemenea, angajatorii se pot informa asupra beneficiilor pe care le pot obţine în situaţiile în care oferă locuri de muncă categoriilor de persoane defavorizate, precum şi elevilor sau studenţilor angajaţi pe timpul vacanţelor.
Evenimentul care marchează cei 15 ani de activitate va avea loc marţi, 10 decembrie 2013, începând cu ora 08:30, la sediul agenţiei din strada Morilor, nr. 51 A.