Ziarul Sibiu 100% s-a lansat în anul 2008. Încă de la început, ziarul este distribuit săptămânal în fiecare cutie poştală din oraş. Începând cu anul 2009, ziarul ajunge şi în punctele cheie din întregul judeţ.
Sibiu 100% este, conform auditării BRAT, săptămânalul local cu cel mai mare tiraj din România: 67.000 de exemplare color.
În paginile publicaţiei, cititorii pot regăsi articole de interes general, structurate în diverse secţiuni precum: Actual, Judeţ, Sănătate, Sport, Reportaj sau Portret. În plus, un spaţiu consistent este alocat paginilor de Mică Publicitate, unde sibienii îşi pot publica anunţurile.
Firmele sibiene au posibilitatea să îşi prezinte ofertele şi produsele, beneficiind de un mijloc rapid şi modern de promovare pe piaţa sibiană. Un astfel de proiect media nu poate fi susţinut decât prin reclame.
Companiile prezentate în paginile ziarului Sibiu 100% dau valoare acestui concept. Prin intermediul reclamelor publicate, se asigură costurile pentru ca Sibiu 100% să fie distribuit în fiecare casă din municipiul Sibiu şi în punctele centrale din 61 de localităţi din judeţ.
Zecile de mii de exemplare ajung în casele dumneavoastră prin intermediul unei echipe proprii de distribuitori, care în timp de 2 zile reuşesc să ajungă la toţi sibienii.
Principalele subiecte prezentate în paginile ziarului Sibiu 100% se referă la oamenii de lângă noi. Fie că vorbim despre sibieni care au realizat ceva pentru comunitate, fie că atragem atenţia asupra abuzurilor săvârşite de instituţii sau oameni, misiunea noastră este să informăm contribuind la binele societăţii şi să formăm o comunitate puternică şi responsabilă. De asemenea, vă propunem reportaje din judeţ pentru a cunoaşte locuri uitate, edificii cu iz de legendă sau oameni cu pasiuni inedite.
Campanii Sibiu 100%
Sibiu 100% susţine permanent comunitatea sibiană prin materiale de presă bine structurate şi documentate. Identificăm şi evidenţiem tinerii cu performanţe intelectuale sau sportive, în seriale de presă, şi desfăşurăm frecvent campanii care se adresează tuturor cetăţenilor.
Vă prezentăm principalele campanii realizate de Sibiu 100% de-a lungul timpului.
Firme de succes – Campania a prezentat sibienilor firmele de top ale oraşului, firme care oferă locuri de muncă sigure în condiţii occidentale.
Nu uita EROII – Campania le-a reamintit sibienilor eroii judeţului şi faptele care le-au gravat pentru totdeauna numele.
Uitaţi de lume – sate părăsite, pe cale de dispariţie – Campania a avut un real succes prin prezentarea satelor aproape părăsite, dar care au trezit în sibieni amintiri dragi ale unor oameni sau locuri.
Legende locale ale sportului – Campania a adus în atenţia sibienilor marile legende ale sportului local, oameni din Sibiu care au cucerit podiumurile atât la nivel naţional, cât şi mondial.
Tu eşti FOTOMODELUL – Campania a arătat tinerilor cât de mult înseamnă să ai un look adecvat vârstei, ţinutei şi să faci apel cu ştiinţă la regulile frumosului.
Rămâneţi pe poteci – Campania a transmis sibienilor sfaturile salvamontiştilor cu privire la traseele montane şi la comportamentul corespunzător în drumeţiile care se pot face în judetul nostru.
100% pentru TINE! – O campanie în care vedete naţionale din mai multe domenii au dat sfaturi tinerilor sibieni, atât cu privire la aspectul lor fizic, cât şi la conduita morală.
Vacanţa TA – Campania a urmărit evidenţierea şi selectarea celor mai bune oferte ale agenţiilor de turism din Sibiu, pentru ca sibienii să-şi poată alege destinaţii perfecte pentru vacanţa de sezon.
Casa TA sută la sută – Campania a pus la dispoziţia sibienilor cele mai bune oferte de pe piaţa imobiliară, pentru ca sibienii să-şi identifice locuinţa pe care şi-au dorit-o.
1 iunie – De ziua copilului, echipa ziarului Sibiu 100% a ţinut ca în fiecare an să fie prezentă în mijlocul micuţilor cititori sibieni şi să serbeze împreună cu aceştia ziua copilului.
Anonimii Sibiului – Campanie care a scos la lumină oameni valoroşi, care într-un fel sau altul, indiferent de domeniul în care activează, îşi pun amprenta pe vieţile noastre.
Mame de îngeri – Campanie care a susţinut acţiunile întreprinse de mamele ai căror micuţi nu mai sunt acum printre noi.
Rezidenţii – o campanie prin care am făcut cunoscute sibienilor acţiunile şi eforturile medicilor rezidenţi din spitalele sibiene.
De-a lungul mai multor ediţii, Sibiu100% a prezentat sibienilor instituţii puse la dispoziţia lor şi şefii care le conduc.
Au fost prezentaţi voluntarii oraşului, care răspund mereu atunci când sunt chemaţi. Istoria oraşului, bibliotecile cu istoria lor, cartierele Sibiului, cu bune şi cu rele, dar şi bisericile fortificate ale judeţului.
Alte proiecte Sibiu 100% :
2011 – GHIDUL OFICIAL Sibiu 100%
GHIDUL OFICIAL SIBIU 100% este publicaţia care reuneşte toţi agenţii economici activi din Sibiu, într-un mod organizat, având la bază clasificarea afacerilor pe domenii de activitate. În acest context, GHIDUL OFICIAL SIBIU 100% este un sprijin real în promovarea mediului de afaceri local.
Principalele avantaje şi beneficii ale acestui ghid:
– Poziţionarea într-o bază de date oficială, printre jucătorii din piaţa locală cu acelaşi domeniu de activitate;
– Publicitate gratuită on-line, www.ghiduloficial.ro
– Informarea corectă a potenţialilor clienţi şi colaboratori cu datele de contact actualizate ale firmei;
– Crearea unor posibilităţi infinite de noi colaborări (potenţiali clienţi, furnizori, angajaţi etc.);
– Creşterea numărului de vizitatori ai site-ului companiei;
– Creşterea notorietăţii brand-ului companiei;
– Dezvoltarea imaginii companiei;
– Punerea la dispoziţia comunităţii sibiene a unui ghid complet al mediului de afaceri local.
2012 – Produs în Sibiu
Campania Produs în Sibiu a fost o campanie de promovare a produselor locale, menită să susţină mediul de afaceri sibian şi să încurajeze consumul de produse fabricate în judeţul nostru. Sub sloganurile „Fii isteţ şi spune DA produselor fabricate în Sibiu” şi „Un Sibiu puternic trebuie susţinut de o comunitate puternică”, campania Produs în Sibiu a promovat atât produsele şi componentele realizate de firmele situate pe raza judeţului Sibiu, cât şi companiile de producţie.
Campania a fost realizată atât în paginile ziarului Sibiu 100 %, unde companiile au beneficiat de prezentări ample ale componentelor produse şi de expunerea siglelor în toate numerele publicate pe parcursul campaniei, cât şi prin intermediul panourilor outdoor amplasate în zonele centrale ale oraşului. În plus, companiile înscrise în campanie au beneficiat de publicitate în cadrul spoturilor radio şi TV, publicul având ocazia să afle lucruri interesante şi curiozităţi despre activitatea acestora.
Astfel, principalele motive pentru care am iniţiat această campanie au fost: susţinerea întreprinzătorilor locali, încurajarea consumului de bunuri realizate pe piaţa locală, în contextual crizei financiare, reducerea ratei şomajului, considerând că mai multe produse sibiene consumate înseamnă locuri de muncă şi resurse româneşti valorificate.
Nu în ultimul rând, am contribuit prin această campanie la dezvoltarea comunităţii locale, prin susţinerea tuturor companiilor sibiene, având totodată şi un puternic rol de informare în rândul publicului, deoarece foarte puţini sibieni ştiau că, la ora actuală, în judeţ sunt fabricate o mulţime de componente şi produse finite care ajung în maşini, echipamente sau
tehnologii de vârf de renume mondial. Cum era de aşteptat, la finele anului 2012 campania s-a încheiat cu prezentarea produselor culturale, o parte dintre acestea fiind Festivalul de Teatru, Festivalul de Jazz şi Astra Film.