7.9 C
Sibiu
luni, decembrie 16, 2024

Post disponibil la Serviciul Financiar al Aeroportului Internațional Sibiu

Cele mai citite

Aeroportul Internaţional Sibiu R.A. organizează concurs  în data de 13.01.2025, ora 10:00, în vederea ocupării a unui (1) post vacant de Șef Serviciu în cadrul Serviciului Financiar-Contabilitate/Direcția Economică  (contract de muncă pe durată determinată – 31.12.2025 ).

ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE ALE POSTULUI:

  1. Efectuează evidența contabilă a conturilor de natura stocurilor, clienților, furnizorilor, a cheltuielilor și veniturilor în avans, a cheltuielilor și veniturilor, a provizioanelor, ajustărilor de valoare, a creditelor furnizori, a leasingurilor, a garanțiilor, a conturilor în afara bilanțului;
  2. Întocmeşte lunar balanţa de verificare pentru conturile sintetice şi cele analitice şi urmă-reşte concordanţa dintre acestea;
  3.  Întocmirea declarațiilor fiscale;
  4. Verificarea și închiderea contului de profit și pierdere;
  5. Participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil după caz, a calculului indicatorilor economico-financiari la nivelul societății, inclusiv participarea la întocmirea raportărilor semestriale și situațiilor financiare anuale;
  6. Asigură suport la întocmirea Bugetul de Venituri și Cheltuieli al societății în conformitate cu prevederile legislației în vigoare;
  7. Întocmește diverse adrese, situații economice, situații statistice etc. legate de atribuțiile postului solicitate prin acte normative sau prin deciziile conducerii societății;
  8. Respectă procedurile interne de lucru și face propuneri de îmbunătățire a acestora;

CERINȚE DE OCUPARE A POSTULUI:

  1. Studii universitare de licenţă, respectiv, studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul economic;
  2. Certificare CECCAR sau în curs de certificare – constituie avantaj;
  3. Vechime de cel puțin 5 ani în domeniu, cuprinzând aspectele activității financiar-contabile, inclusiv fiscale;      
  4. Să dețină cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil, inclusiv fiscal.

Competențe comportamentale:

– orientare către performanță;

– comunicare eficientă;

– flexibilitate în abordarea situaţiilor de lucru, capacitate de a lucra în echipă.

ETAPE DE SELECȚIE ȘI PROBE AFERENTE ACESTORA:

1. evaluare compatibilității cu postul prin interviu;

2. evaluarea cunoștințelor de specialitate prin test scris care are la bază bibliografia publicată în prezentul anunț.

CONȚINUTUL DOSARULUI DE CANDIDATURĂ:

1.  cerere de înscriere;

2. CV în format Europass semnat pe toate paginile;

3. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;

4. carnet de muncă – în copie sau adeverință care să ateste vechimea în muncă;

5. copia actului de identitate;

6. adeverință medicală;

7. cazier judiciar;

8. alte documente relevante pentru desfășurarea concursului.

Documentele justificative în copie trebuie să fie semnate de către candidat privind conformi-tatea cu originalul.

Bibliografie:

1.Legea contabilităţii nr. 82/1991**)(**republicată**)(*actualizată*).

2. Ordinul nr. 1.802 din 29 decembrie 2014 pentru aprobarea reglementărilor contabile privind situaţiile financiare anuale individuale şi situaţiile financiare anuale consolidate (actualizat).

3. Ordinul nr. 2.861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii (actualizat).

4. Ordinul nr. 2.634 din 5 noiembrie 2015 privind documentele financiar-contabil (actualizat).

5. Legea nr. 70 din 2 aprilie 2015 (*actualizata*) pentru întărirea disciplinei financiare privind operaţiunile de încasări şi plăţi în numerar şi pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plată.

6. Ordinul nr. 923 din 11 iulie 2014 (*republicat*) pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu.

Dosarele se depun la sediul Aeroportului Internațional Sibiu R.A., din şos. Alba Iulia nr. 73, până la data de 09.01.2025 ora 13.00.

Modalitatea de desfășurare a probelor de selecție: la sediu Aeroportului Internațional Sibiu R.A. Mai multe informații privind procesul de recrutare pot fi găsite pe site-ul Regiei și ne puteți contacta, prin e-mail, pe adresa [email protected]

Pentru detalii privind salarizarea, concediu, programul de lucru și alte beneficii, vă rugăm să contactați Compartimentul Resurse Umane la adresa de e-mail: [email protected]

Director General,

Marius Ioan GÎRDEA

Director Economic,

Tania Nicoleta HERBAN

Publicitate
Ultimele știri

Săptămâna Faptelor Bune la Crucea Roșie Sibiu

În perioada premergătoare sărbătorilor de Crăciun, Crucea Roșie Sibiu desfășoară o serie de acțiuni umanitare sub denumirea „Săptămâna Faptelor...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect