Paştele, la fel ca şi Crăciunul, a devenit o sărbătoare comercială. Deşi ambele au semnificaţii creştine, acum ele au devenit motive de vânzări la supermarket sau de transmitere a SMS-uri cu urări pe mobil. Dacă de mulţi ani Crăciunul americanizat s-a transformat în sărbătoarea naşterii lui Isus, ci serbarea unui ins gras, îmbrăcat în roşu cu barbă albă care aduce cadouri, la fel se petrece şi cu Paştele. Iepurele, puiul şi ouăle în toate culorile iau locul învierii Domnului. Puţini ştiu că Moş Crăciun, aşa um îl ştim din filmele de la Hollywood e o invenţie comercială a unei firme de băuturi carbogazoase.
Cele mai citite
Ultimele știri
Numărarea voturilor va fi înregistrată în toate secțiile de votare prin intermediul unei tablete
Numărarea voturilor în secții la al doilea tur al alegerilor prezidențiale va fi înregistrată prin intermediul unei tablete.Președintele biroului...