Paştele, la fel ca şi Crăciunul, a devenit o sărbătoare comercială. Deşi ambele au semnificaţii creştine, acum ele au devenit motive de vânzări la supermarket sau de transmitere a SMS-uri cu urări pe mobil. Dacă de mulţi ani Crăciunul americanizat s-a transformat în sărbătoarea naşterii lui Isus, ci serbarea unui ins gras, îmbrăcat în roşu cu barbă albă care aduce cadouri, la fel se petrece şi cu Paştele. Iepurele, puiul şi ouăle în toate culorile iau locul învierii Domnului. Puţini ştiu că Moş Crăciun, aşa um îl ştim din filmele de la Hollywood e o invenţie comercială a unei firme de băuturi carbogazoase.
Cele mai citite
Ultimele știri
Neaerisirea și neigienizarea corespunzătoare a sălilor de clasă după dezinsecției, posibile cauze ale situației de la Colegiul Brukenthal
Un cumul de factori, printre care neaerisirea corespunzătoare a sălilor de clasă și neigienizarea după dezinsecție ar fi principalele...