Arhitecții campaniei „Produs în Sibiu” au pregătit încă o surpriza-simbol pentru parteneri și colaboratori. Ajunsă la finalul celei de a 8-a ediții, campania fost o experiență cu totul specială. Aflată sub semnul revigorant al „Optimismului”, experiența, profesionalismul și seriozitatea au dar măsura interesului și impactului campaniei și de această dată.
Dincolo de vizibilitatea prin intermediul campaniei, de dezvoltarea generată ca rezultat al acestei promovări, una din cele mai importante performanţe ale producătorilor locali a fost aceea că au rezistat la testul timpului. Și se regăsesc acum ca afaceri intrate deja în comportamentele de consum ale sibienilor.
CITEȘTE și: A 8-a ediție a Campaniei „Produs în Sibiu”. Optimismul dus la nivel de performanță

Ce este Trofeul Produs în Sibiu?
Trofeul Produs în Sibiu a fost gândit de echipă ca încă un mod de a aprecia și răsplăti eforturile conjugate ale celor care aleg să sprijine autenticitatea și calitatea producțiilor sibiene. Dacă pentru campania anterioară, simbolul ales a fost făurit dintr-un lemn atent selecționat, dăruit de „Livada Rodiana” și meșteșugit în atelierul lui NOVAC, de data aceasta el face parte din povestea ErgoceramicStudio. O frântură de ceramică, unicat ca elemente și produse în sine, cu inconfundabila amprentă locală, inscripționată cu celebrul dicton latin „Facta, non verba” și marca „Produs în Sibiu”, se face ambasadorul și liantul campaniei pe mai departe.
Povestea Trofeului „Produs în Sibiu”
Gesturile simple, firești, ne ajuta să creștem proiectele mari. Trofeul Produs în Sibiu este pentru oamenii mari ai comunității care, prin micile lor afaceri, dezvoltă un oraș sănătos și asigură un viitor sustenabil. Și pentru cei care, ajunși la o anumita maturitate și dezvoltare a businessului în orașul nostru, înțeleg sa sprijine micii producători spre a li se alătura în drumul succesului către marile obiective.

Ovidiu Boitor e din apropierea Sibiului, din satul Rusciori, și creează produsele ErgoceramicStudio. Cu multă pasiune și extrem de multă migală. Este medic stomatolog, și a ajuns să lucreze obiecte din porțelan și lut într-un moment mai delicat personal. Ceramica a devenit refugiul și medicamentul de care avea nevoi. A ales ceramica pentru că, încă de mic, era fascinat de modelarea ipsosului.
Părinții lucrau în stomatologie. A găsit la ei tot felul de materiale folosite în tehnica dentară, cărora le imprima o altă destinație. Chiar dacă și-a urmat părinții în meseria de medic stomatolog, fascinația pentru modelaj a rămas. Arderea la temperatură înaltă sau medie (la 1230 – 1250 de grade) face ca produsele lui Ovidiu Boitor să fie extrem de rezistente. Pot fi introduse în cuptorul cu microunde sau în mașina de spălat vase. Producătorul oferă garanție pe viață pentru formă și culoare.
CITEȘTE și: ErgoceramicStudio, locul unde terapia prin artă a devenit o mică afacere locală

„Trofeul Produs în Sibiu” e realizat în tehnica Kurinuki (sau Kuri Nuki). Tehnica tradițională japoneză implică confecționarea ceramicii prin scobire într-un singur bloc de lut. Îndepărtarea treptată a lutului pentru a obține forma finală este considerată un proces meditativ, un mod mai „sculptural” de a crea ceramica. Acest procedeu permite obținerea unor obiecte unicat, irepetabile. Produsele sunt create de mâna artistului, dar se creează și singure, în funcție de modul unic în care curg sau se îmbină glazurile.
Lucian Vlad: „Focusul comunității noastre este din ce în ce mai mare pe produsele locale”
„Acest trofeu pentru comunitate reprezintă distincția acordată organizațiilor care au avut un impact semnificativ și pozitiv în comunitate, prin intermediul campaniei noastre, Produs în Sibiu, ediția OPTimizată. Prin trofeul Produs în Sibiu vrem, pe de-o parte să mulțumim partenerilor campaniei, companii, instituții și oameni care au făcut efort pentru a sprijini acțiunile noastre. Iar, pe de altă parte am vrut să demonstrăm că putem găsi soluții locale pentru aproape orice, de la alimente, îmbrăcăminte, mobilier și decorațiuni, până la cadouri și obiecte de artă cu rol funcțional.
Este al doilea an consecutiv în care provocăm micii producători locali pentru a realiza trofeul original, aici, cu idei locale și materie primă din comunitate, iar pentru Campania din 2025 vrem să fim și mai inventivi. Urmează campania Produs în Sibiu cu numărul 9. Și e clar că focusul comunității noastre este din ce în ce mai mare pe produsele locale. NOUĂ (9) NE PASĂ!, a declarat Lucian Vlad, coordonator „Produs în Sibiu”.
„Trofeul Produs în Sibiu” prelungește proiectul de suflet al sibienilor către noua campanie. Stați aproape de Sibiu 100%, pentru surprizele pe care vi le pregătim pe mai departe!
CITEȘTE și: Trofeul Produs în Sibiu







