Bucătărie în aer liber cu chefi locali și invitați speciali
Condimentele Solina au ajuns la Sibiu, pe Valea Avrigului. La Natura Family Resort, într-un cadru plăcut, de toamnă, a fost organizată o demonstrație prin care Dragos Bercea (mentorul Echipei Naționale de Bucătari din România) a prezentat o varietate de preparate în fața tuturor bucătarilor din zonă, invitați la eveniment.
Natura Family Resort (fostă pensiune Natura) e deja o locație de suflet pentru mulți iubitori ai drumețiilor și momentelor speciale. De-a lungul celor 15 ani, a devenit leaganul familiilor cu copii mici, subiect de discuție și recomandări pe blogurile de mămici și, mai ales, locul în care fiecare se simte acasă. Poziționată la intersecția multor atracții de top pentru cei mici și mari, Natura Family Resort oferă servicii complete de masă și răsfăț oaspeților săi. La acestea, se adaugă zona cu circuit închis, exclusivistă, dedicată clienților fideli, dar și cu doar cu rezervare prealabilă noilor clienților.
Botea Sergiu, manager și membru al familiei Botea, care a creat și crescut locația, cu o bogată experiență în zona ospitalității, ne spune, printre altele: ”Am creat magazinul on-line Dor de Natura în pandemie, care adună și conservă produse din zonă, din dorința de a ține strânsă în continuare legatura emoțională creată de-a lungul anilor între Familia Botea, cea care administreaza Natura Family Resort și oaspeții nostri dragi, care între timp au devenit prieteni apropiați nouă și copiilor noștri”.
Solina Group face ca alimentele să conteze
Compania Solina Group, care are ca obiect de activitate producerea și distribuirea de condimente, amestecuri, sosuri, marinade și alte ingrediente alimentare, a prezentat vineri, 10 noiembrie, cu ajutorul a doi chefi bucătari, Dragoș Bercea și Daniel Nistor, la Natura Family Resort din Avrig, județul Sibiu, unele din produsele sale.
Produsele Solina Group
Cei prezenți au fost martori la prepararea unor feluri de mâncare realizate de cei doi chefi și la degustarea lor. Felul cum produsele companiei și modurile cum pot fi acestea întrebuințate au stârnit admirația publicului.
Dragoș Bercea, mentorul Echipei Naționale de Bucătari din România
,,Scopul nostru, pentru astăzi, este de a prezenta o parte din paleta de condimente de la Solina. Condimente care ne fac viața mai ușoară în bucătărie și care ajută să ne dezvoltăm arta culinară, ne relatează Dragoș Bercea, care este mentorul Echipei Naționale de Bucătari din România.
La activitate au fost invitați reprezentanți bucătari si manageri de la multe pensiuni din zonă, cum ar fi: Brambura parc, Popasul montan, Albota, Balea Lac,Natura Resort, Castelul de Lut. Evenimentul a debutat cu prezentarea firmei, de către Sorin Bozdog – directorul comercial al filialei Solina din România, a principalelor produse ale acesteia și a arătat oamenilor ce aduce Solina în plus față de firmele concurente.
Eveniment Solina – Natura Family Resort, Valea Avrigului
Solina Group este o companie cu sediul central în Franța, la Paris, unul din liderii globali în industria alimentară ce are două direcții mari de activitate. Una este industria produselor alimentare din piață și a doua este industria hranei din horeca.
Sloganul acesteia este ”Noi facem alimentele să conteze”, iar principala ei valoare este inovația.
Producție și varietate fără limite
”Deși majoritatea marilor producători de mezeluri sunt clienții noștri, pe diferite produse, alternativele din carne sunt o prioritate a companiei noastre. Teoria generală spune că dacă noi nu ne schimbăm regimul alimentar, la ritmul de creștere pe care îl are populația globului, în următorii 50 de ani noi o să avem nevoie de trei planete ca să putem asigura alimentația locuitorilor ei. Soluția este să migrăm din zona proteinei animale în cea a produselor vegetale, a alernativelor cărnii sau a produselor combinate. Grupul nostru are un laborator în Belgia care se ocupă cu această sarcină”, declară același Sorin Bozdog.
Tot el ne spune și următoarele:
”Față de concurenți, Solina are distinct următoarele: putem onora orice produs indiferent de cantitate. Punem mare accent pe proximitate și flexibilitate, suntem locali, dar avem acoperire globală. Este în natura noastră să inovăm, însă provocarea este să găsim de fiecare dată opțiunile din grup, spre exemplu, atunci când vine un client cu o cerință nouă pentru noi, verificăm dacă cineva din grupul nostru are deja acel produs sau unul similar, care poate fi adaptat. Permanent dezvoltăm rețete proprii care sunt apreciate de clienții noștri”
Solina a mai organizat astfel de acțiuni de promovare a produselor sale și dorește să se dezvolte cât mai mult la nivel national și nu numai.