Connect with us

Reportaj

Marian Mîrzac, despre dezvoltare, beneficii şi obiective la Carpatica Asig

Redactia Sibiu 100%

Publicat

pe

14 213
Bannet continental 29 aprilie

Marian Mîrzac este directorul general al companiei Carpatica Asig. În funcţie a fost numit de Consiliul de Administraţie, în luna mai a acestui an. Cu o pregătire şi o experienţă solidă, Marian Mîrzac este decis să promoveze şi să dezvolte interesele Carpatica Asig Reporter: Ce v-a determinat să alegeţi Carpatica Asig, o companie din Sibiu, în condiţiile în care viaţa dumneavoastră profesională a fost legată integral de Bucureşti? Marian Mîrzac: Primordial a contat faptul că societatea Carpatica Asig este singura companie cu capital 100% românesc din Top10 societăţi de asigurare, iar eu cred în forţa companiilor româneşti de a genera soluţii de business care să le propulseze în fruntea clasamentelor în diferite domenii de activitate. Într-o piaţă în care know-how-ul structurilor centrale din străinătate este implementat la nivel local, creşterea unei companii româneşti şi aducerea ei pe una dintre primele poziţii ale topului asigurărilor sunt obiective îndrăzneţe. Pentru realizarea acestora merită să accepţi o astfel de provocare şi să depui toate eforturile pentru atingerea lor. Nu a fost o decizie uşoară. Pentru mine, mutarea în Sibiu a însemnat mutarea cu familia, dar Sibiul este un oraş de care te îndrăgosteşti repede. R: Care sunt obiectivele companiei? M.M.: Îmbunătăţirea produselor, un ochi atent şi vigilent la nevoile reale ale clienţilor, precum şi o dezvoltare continuă a oamenilor care ne reprezintă în exterior sunt priorităţile noastre pentru perioada următoare. Ca obiectiv de business, pe termen mediu, ne-am propus să ajungem în top 5 asigurări gene-rale. Pentru aceasta, o importanţă deosebită acordăm dezvoltării liniilor de asigurări facultative. Printre cele mai cunoscute sunt Casco şi asigurarea facultativă a locuinţei, unde anul acesta am optimizat produsele, lărgind gama de riscuri acoperite. Ne interesează construirea unui business durabil, bazat pe o relaţie de încredere cu clienţii, motiv pentru care printre priorităţile noastre se află şi recompensarea clienţilor prin programe de fidelizare. De exemplu, în prezent avem în derulare campania „La un Casco exclusiv primeşti plinul inclusiv”, care premiază automat, fără tragere la sorţi, primele 1000 de persoane care îşi încheie asigurarea la noi. Premiile constau în plinuri de carburant. ªi dacă tot vorbim despre obiective, trebuie neapărat să menţionez şi un aspect important, legat de cea mai fierbinte zonă a asigurărilor, unde ne-am concentrat pe îmbunătăţirea serviciului de lichidare a daunelor. R: Cum a afectat criza per ansamblu piaţa asigurărilor? M.M.: Criza financiară a făcut ca fiecare client să fie mult mai atent la calitatea serviciilor, dar şi la preţul plătit pentru produsele de asigurări, context care a putut totuşi fi văzut ca oportunitate pentru asiguratori, pentru a-şi diversifica produsele şi a-şi îmbunătăţi serviciile, precum şi gradul de pregătire profesională a angajaţilor din industria asigurărilor, oportunitate de care noi am profitat, astfel că am creat, chiar şi în perioada de criză, premisele atingerii obiectivelor propuse atât financiar, cât şi la nivelul relaţiei cu clienţii. R: La jumătate de an de la instalare, care sunt rezultatele mandatului dvs? M.M.: Rezultatele care ne dau încredere că strategiile adoptate sunt corecte şi eficiente sunt cele înregistrate în ceea ce priveşte relaţionarea cu clienţii şi gradul lor de mulţumire faţă de companie. Aceste rezultate au produs deja efecte la nivelul vânzărilor, şi aş aminti în primul rând creşterea vânzărilor de produse non-auto, şi mă refer aici la poliţele de asigurare property, unde la nivelul primelor 9 luni ale anului 2012 am consemnat o creştere de 52%, asigurările de răspundere civilă şi profesională, unde creşterea a fost de 54%, asigurările transportatorilor pentru marfa transportată – creştere de 34% etc. Per total, creşterea primelor brute subscrise este de 40%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent. R: Ce v-aţi propus pentru 2013? M.M.: Spre deosebire de celelate societăţi de asigurare, care se raportează în primul rând la creşterile financiare, noi ne-am propus prioritar continuarea eforturilor de apropiere de clienţii noştri, prin produse complexe, forţa de vânzări bine pregătită şi servicii de calitate, astfel încât să le putem oferi cele mai bune soluţii atât ca produse de asigurare, cât şi ca servisare post-vânzare sau în caz de accident. Bineînţeles, avem în vedere obiectivele de profitabilitate şi creştere financiară, dar primordial ne interesează creşterea încrederii şi gradului de mulţumire a clienţilor faţă de compania noastră. În al doilea rând, ne-am propus o implicare mai semnificativă în viaţa culturală şi socială a Sibiului. Anul acesta am sprijinit organizarea turneului Carpatica Asig la tenis, în luna octombrie, şi Festivalul Internaţional de Film Documentar Astra Film. Pentru anul viitor ne-am propus o implicare şi mai activă, atât pe zona evenimentelor culturale de referinţă sau aflate la început, cât şi în zona vieţii educaţionale. R: Ce le transmiteţi sibienilor? M.M.: Cum se apropie sărbătorile de iarnă, le urez de pe acum Sărbători Fericite, un an 2013 mai bun şi mai liniştit. Biografie: Data naşterii: 10.06.1967 Studii: •Academia de ªtiinţe Economice (ASE), Facultatea de Finanţe-Contabilitate; •Două programe de masterat la Universite d’Auvergne, Clermont-Ferrand, •Franţa – ªtiinţe economice cu specializările analiză economică şi politică şi analiză financiară; Activitate profesională: •ªef serviciu Trezorerie la Credit Bank; •Business manager la Kingsfield Management, Londra; •Consilier director general şi director economic la Astra Asigurări; •Director general la Nova Trade; •Director financiar la Adrem Invest; •Prezent – Director general la Carpatica Asig Familie: căsătorit, 1 copil Carpatica Asig Str. N. Olahus, Nr. 5, Centrul de Afaceri, Sibiu Tel.: 0269/205.202, fax: 0269/211.040 e-mail: office@carpaticaasig.ro

Comentează

Scrie un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *