Cafea + grăsimi = interzis!

Cele mai citite

Sunt multe persoane care preferă să îşi înceapă ziua cu un sandviş şi o cafea fierbinte, dar cercetătorii de la Universitatea Guelph Humber din Toronto (Canada) susţin că această combinaţie este extrem de periculoasă pentru sănătate, scrie postamedicala.ro. Astfel, consumul de cafea după un aliment gras, precum şunca sau ouăle prăjite, sau un sandviş tip fast-food poate ridica nivelul zahărului din sânge chiar şi în cazul unei persoane perfect sănătoase la parametrii unui bolnav de diabet, au constatat ei în urma unor experimente. Este deja cunoscut faptul că alimentele grase provoacă creşterea nivelului glicemiei. Cafeaua în asociere cu acest tip de produse dublează efectul negativ, susţin cercetătorii canadieni, explicând că grăsimile saturate obstrucţionează diminuarea procentului de zahăr în sânge. Cafeaua chiar şi băută la câteva ore după ingestia unor alimente grase este nocivă pentru că efectul acestora este unul de lungă durată în organism, mai avertizează ei. (L.N.)

spot_img
spot_img
Ultimele știri

Procesul crimei care a șocat România: Noi audieri în dosarul uciderii lui Adrian Kreiner, la Curtea de Apel Alba Iulia

Procesul privind uciderea omului de afaceri Adrian Kreiner, unul dintre cele mai urmărite dosare de crimă din România ultimilor...

Știri pe același subiect