6.3 C
Sibiu
luni, noiembrie 25, 2024

Publicitate electorală

eveniment

BC CSU Sibiu și Paolo Rossi vor face echipă bună și în sezonul următor

Cele mai citite

BC CSU Sibiu este un brand național, iar alături îi este de fiecare dată, comunitatea locală. Alături de cea mai frumoasă galerie, printre susținătorii echipei galben-albastre se regăsesc companii sau branduri locale, ce vin în sprijinul acesteia. Euroconf SA prin brandul propriu Paolo Rossi este un suporter activ al clubului de baschet, după ce sezonul trecut a devenit sponsorul vestimentar principal, oferind costumele oficiale conducerii și staff-ului tehnic, atât în campionatul intern cât și la turneele internaționale.

Când spui „sport sibian”, inevitabil, printre primele gânduri ce îţi trec prin minte se numără BC CSU Sibiu, echipa de baschet ce adaugă o valoare deosebită orașului nostru.

„BC CSU Sibiu, prin sportivii săi seniori și juniori, dar și prin staff-urile de specialiști din jurul echipelor, reprezintă cu mândrie Sibiul și baschetul românesc în competiţiile naţionale și internaţionale și suntem mândri să avem alături branduri autohtone! Este unul dintre principiile noastre, acelea de a strânge în jurul comunităţii galben-albastre branduri puternice locale și împreună să sprijinim creșterea prestigiului economic și sportiv al Sibiului. Mulţumim, Paolo Rossi, pentru contribuţia oferită în asigurarea unui look plin de eleganţă staff-ului echipei noastre, la meciurile oficiale ale celei mai iubite echipe sportive din Sibiu!”, a declarat Horaţiu Floca, director BC CSU Sibiu.

Alexandru Burtea, directorul executiv al Paolo Rossi, a precizat că parteneriatul cu BC CSU Sibiu vine într-un moment oportun pentru brandul pe care îl reprezintă, „fiind un element important în strategia de consolidare a poziţiei noastre pe piaţa din România”, după cum a precizat acesta pentru Sibiu 100%.

Paolo Rossi este unul dintre cele mai renumite branduri de costume pentru bărbaţi din România. Încă de la lansare în 2005, costumele create la Sibiu s-au bucurat de o apreciere deosebită atât pe piaţa internă cât și în afara graniţelor.

„Noua direcţie de creaţie a brandului nostru urmărește să devină mai atractivă segmentului de piaţă 18-34 de ani din România, venind în întâmpinare cu o varietate de colecţii de la costume clasice și până la articole smart-casual, toate acestea fiind produse în fabrica noastră din Sibiu. Capacitatea noastră de adaptare rapidă la noile cerinţe, susţinută de creativitate, reprezintă un avantaj în faţa competitorilor.” a mai declarat Alexandru Burtea.

Publicitate

Publicitate electorală

spot_img
Ultimele știri

Radu Vancu: Cinismul lui Iohannis, eșecul României Educate, lipsa reglementării Tik Tok, cauzele ascensiunii lui Călin Georgescu

Profesorul Radu Vancu a postat pe contul personal de Facebook răspunsul pe care l-a oferit site-ului EduPedu referitor la...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect