16.2 C
Sibiu
vineri, iunie 6, 2025

Care este povestea tricoului câștigător la MIS 2025?

Cele mai citite

Peste 40 de companii au participat la concursul organizat de Sibiu 100%, pe pagina de Facebook, cu tricouri personalizate pentru angajații care au participat la MIS 2025.

Cele mai apreciate tricouri au fost cele ale companiei ODU, care a strâns și cele mai multe voturi, în cele 2 zile de concurs. Așa că am pornit pe urmele lor, pentru a afla povestea din spatele tricoului, pe care vă invităm să o descoperiți în rândurile următoare.

banner
banner
banner

Cum ați aflat de concursul de tricouri personalizate organizat de noi la Maraton și ce v-a motivat să participați?

Am aflat de concursul de tricouri personalizate de la membrii redacției Sibiu 100%, chiar în cadrul Maratonului Internațional Sibiu – un eveniment pe care îl susținem constant și care ne este foarte drag.

Am decis să ne înscriem în concurs deoarece ne-am dorit ca mesajul „Unde munca ta contează” să prindă viață prin design, să arătăm comunității cine suntem și de ce cu noi #oducibine.

Care a fost inspirația din spatele designului câștigător? Puteți să ne povestiți procesul de creație?

Inspirația a venit din faptul că ne-am dorit un design simplu dar expresiv, care să reflecte atât participarea la un eveniment sportiv, cât și ideea de echipă, autenticitate, energie și responsabilitate- parte a valorilor noastre organizaționale.

Astfel, un element central al tricoului este „golf ball design-ul”, un pattern distinctiv care se regăsește inclusiv în designul unora dintre conectorii noștri. Am integrat acest element vizual pentru că face parte din imaginea noastră de brand de angajator și simbolizează precizia, inovația și conexiunea.

Procesul de creație a fost rezultatul colaborării dintre echipa noastră și  echipa de designeri din cadrul headquarterului și suntem mândri că am ajuns la o variantă care îmbină identitatea de brand cu funcționalitatea și estetica unui tricou sportiv.

Ce mesaj sau valori ați vrut să transmiteți prin acest design?

Am vrut ca acest tricou să fie purtat cu mândrie, să spună o poveste despre implicare, performanță, recunoaștere și apartenență.

Designul vorbește despre valoarea fiecărui om din echipă, despre unitate și impact. Mesajul nostru, #oducibine, este prezent nu doar ca text, ci ca idee centrală.

Ce fel de produse personalizate creați de obicei și care este filosofia voastră în materie de design? Alegeți de regulă produse locale #produsinsibiu?

În cadrul ODU România Manufacturing, punem accent pe produse personalizate si mai ales customizate în funcție de eveniment. De la echipamente interne și welcome kit-uri pentru noii angajați, până la materiale pentru târguri și evenimente interne sau externe, fiecare obiect creat are un rol important: acela de a susține comunicarea vizuală a valorilor noastre. Designul trebuie să fie coerent, funcțional și, mai ales, să reflecte cine suntem.

Ori de câte ori este posibil, alegem colaboratori și furnizori locali  #produsinsibiu fiind, pe lângă o acțiune de susținere a economiei locale, un angajament față de calitate și sustenabilitate.

Care au fost cele mai mari provocări în realizarea acestui tricou, având în vedere că urma să fie purtat de participanții la maraton?

Provocarea principală a fost să menținem echilibrul între un design reprezentativ pentru brandul ODU și confortul, respirabilitatea, durabilitatea pe care un tricou sportiv trebuie să le ofere. Ne-am dorit ca „patternul” nostru specific să fie integrat subtil, dar în același timp să fie și ușor de recunoscut.

Ați mai participat la astfel de concursuri sau colaborări cu evenimente sportive?

Da, suntem prezenți constant în viața comunității locale. Maratonul Internațional Sibiu este unul dintre evenimentele la care participăm recurent, dar am avut și alte colaborări sportive, activități de voluntariat și acțiuni de responsabilitate socială. Ne dorim ca ODU să fie mai mult decât un angajator – să fie un actor activ în dezvoltarea comunității sibiene.

Care a fost secretul și de ce credeți că ați obținut cele mai multe voturi?

Credem că secretul a fost autenticitatea. A fost purtat cu mândrie de colegi, promovat organic în rețelele noastre și susținut de o comunitate care se identifică cu ceea ce reprezintă ODU.

Credem în puterea echipei, iar mobilizarea din jurul acestui concurs a fost o dovadă în plus că la ODU, munca și implicarea fiecăruia contează.

Ce sfaturi ați da altor companii care doresc să câștige concursuri similare, de profil?

Nu credem că suntem în măsură să oferim recomandări altor companii, fiecare având propriul parcurs, propria cultură și propriile priorități. Ce putem spune este că, în cazul nostru, ceea ce am creat a fost rezultatul unui proces autentic, construit în jurul oamenilor noștri și a valorilor în care credem. Dacă acest lucru a fost apreciat, înseamnă că ne-am spus povestea așa cum o simțim noi: sincer și asumat.

Care este următorul proiect unde vom vedea angajații ODU îmbrăcați în tricourile câștigătoare?

Tricourile câștigătoare vor fi purtate la următoarele evenimente sportive la care ODU România Manufacturing va participa, dar și în acțiuni de voluntariat, evenimente interne și alte inițiative comunitare la care suntem prezenți. Nu există reguli stricte legate de unde sau când poate fi purtat tricoul – colegii noștri îl aleg adesea și în timpul liber, pentru că îl simt ca pe un simbol al echipei ODU – #oducibine unde munca ta contează.

Publicitate
Ultimele știri

VIDEO: A cincea zi de percheziții. Sunt ridicați evazioniști, contrabandiști și cămătari

Este a cincea zi de percheziții în România în cadrul Operațiunii Jupiter, fiind în desfășurare 224 de percheziții.Conform unui...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect