4.1 C
Sibiu
duminică, mai 11, 2025

Crește numărul fanilor lui Klaus Iohannis pe Facebook

Cele mai citite

Candidatul ACL la președinția României, Klaus Iohannis, continuă să strângă fani pe rețeaua de socializare Facebook, potrivit unei analize a Mediafax Research&Monitoring. Evoluţia numărului de fani în ultima lună arată o creştere mare la Klaus Iohannis, care însă nu o depăşeşte pe Elena Udrea şi are de peste trei ori mai puţini ca Victor Ponta. Monica Macovei înregistrează la rândul său o creştere mai accentuată a numărului fanilor, dar are de patru ori mai puţini ca Elena Udrea. Creşteri mici de fani sunt la Victor Ponta şi Elena Udrea, care însă au de mai mult timp activitate intensă pe Facebook. În topul fanilor conduce Victor Ponta – 488.631, urmat de Elena Udrea – 198.779, Klaus Iohannis – 149.994, Monica Macovei – 49.331, Călin Popescu Tăriceanu – 14.392.
Contracandidatul său, Victor Ponta, este cel mai activ pe facebook, pe parcursul săptămânii trecute având 50 de postări. Klaus Iohannis îl urmează în topul celor mai activi candidați, cu 35 de postări într-o săptămână. Pe locul al treilea este Monica Macovei, cu 31 de postări. Conform analizei, Elena Udrea a avut 18 postări, iar Călin Popescu Tăriceanu, 11 postări.
În ceea ce priveşte analiza conţinutului postărilor, Victor Ponta s-a concentrat asupra declaraţiilor politice care au vizat absolut toate aspectele vieţii cotidiene. Discursul politic al lui Ponta a fost orientat în principal către realizările din ultimii doi ani şi nu au lipsit atacurile la adresa adversarilor politici. Premierul nu a uitat să valorifice mediatic nici evenimentele religioase ale săptămânii (Sf. Maria şi Înălţarea Sf. Cruci) şi nici alte evenimente cum ar fi începerea noului an şcolar. Cele mai multe aprecieri le-au strâns de această dată declaraţiile politice şi postările legate de vizitele în ţară.
Pentru Klaus Iohannis, din punct de vedere al comunicării în social-media a două săptămână din septembrie a fost o săptămână a declaraţiilor politice şi a vizitelor în ţară. Pe lângă câteva atacuri destul de timide la adresa luiTraian Băsescu şi a lui Victor Ponta, discursul politic al candidatului Iohannis a vizat trei teme principale: educaţia, statul de drept şi dezvoltarea economică. Din punct de vedere al formei, mesajul lui Iohannis continuă să fie impersonal, lung şi destul de abstract, iar fotografiile transmit o imagine de „studio”. Din cele 35 de postări, 19 au fost declaraţii politice, care au obţinut 44.411 like-uri şi 3.623 share-uri; 13 relatări despre vizite în ţară, cu 32.680 like-uri şi 1.260 share-uri; 3 mesaje generale, cu 6.226 like-uri şi 333 share-uri.

Publicitate
Ultimele știri

Ia o spaimă, neamule!

Dacă există în România un domeniu în care lucrurile merg ca la carte, acela este industria de spaime! Vreau...

Publicitate

spot_img

Știri pe același subiect