Fructele şi legumele produse în România ar putea fi vândute în marile reţele comerciale în cantităţi importante. Asta însă numai dacă furnizorii vor putea să asigure livrări constante de-a lungul unui an. Conform preşedintelui Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR), Alexandru Vlad, marea problemă a legumelor şi fructelor româneşti este caracterul sezonier al acestora. „Soluţia este să găsim furnizori români care să ne poată livra produse autohtone timp de 365 de zile pe an. Pentru acest lucru trebuie să se facă investiţii în infrastructura agricolă şi să nu mai dărâmăm serele pentru afaceri imobiliare”, a declarat Alexandru Vlad. Mai mult decât atât, specialiştii spun că, dacă investiţiile din domeniu vor fi făcute profesionist, România va putea chiar să exporte astfel de produse. (A.M.)
Cele mai citite
Ultimele știri
ULTIMA ORĂ: AUR și-a recunoscut înfrângerea în alegeri
Prim-vicepreşedinte AUR, Marius Lulea, recunoaște victoria lui Nicușor Dan în alegerile prezidențiale în fața lui George Simion.„Mulțumim tuturor românilor...