16.2 C
Sibiu
marți, iulie 23, 2024

Studiu: Cea mai mare parte a românilor vor face cumpărături cu ocazia „Black Friday”

Publicitate

Cele mai citite

Majoritatea românilor (87%) apreciază că vor face, şi anul acesta, cumpărături de „Black Friday”, în timp ce aproape toţi cei intervievaţi (97,2%) sunt de părere că ar trebui să existe mai multe oferte în turism, cu ocazia zilei reducerilor, reiese dintr-un studiu realizat de o platformă hotelieră online.

În acest context, cercetarea realizată de Travelminit.ro arată că aproape jumătate (49%) dintre respondenţi spun că sunt dispuşi să achiziţioneze inclusiv un produs/serviciu pe care nu îl au neapărat în plan, dar care are un preţ atrăgător de „Black Friday„.

Potrivit sursei citate, 33,7% din totalul celor chestionaţi îşi pregătesc din timp lista, compară preţurile şi analizează ofertele, iar 33,4% susţin că fac achiziţii spontane, în funcţie de ofertele de moment.

În ceea ce priveşte încrederea pe care o au în ofertele de „Black Friday”, aceştia se situează în două categorii: o tabără de sceptici, care nu sunt convinşi că ofertele sunt cu adevărat reduse şi rentabile, respectiv o a doua tabără care consideră că ofertele din „Vinerea Neagră” au reduceri semnificative, dar şi un impact pozitiv asupra consumatorilor.

De asemenea, 50% dintre respondenţi afirmă că reducerea de „Black Friday” ar trebui să fie peste 40% pentru a-i convinge să facă o achiziţie, 19,8% ar fi satisfăcuţi şi de o reducere de minimum 30%, în timp ce restul au optat pentru alte procente.

Când vine vorba despre organizarea campaniilor de „Black Friday” în turism, preferinţa românilor este aproape unanimă, 97,2% dintre cei intervievaţi fiind de părere că ar trebui să existe mai multe oferte pe aceste segment. Mai mult decât atât, pe lângă cazare, turiştii doresc şi facilităţi sau servicii suplimentare incluse în ofertele de „Black Friday” ale operatorilor din turism: acces la centrul SPA, demipensiune, excursii opţionale sau acces la piscina interioară.

Totodată, la nivel general, 87% dintre români declară că vor face, şi în acest an, cumpărături cu ocazia „Black Friday”. (AGERPRES)

Urmărește Sibiu 100% în Google News

Publicitate

Publicitate

spot_img
Ultimele știri

Emoții pentru profesori: Astăzi se afișează rezultatele la Titularizare

Primele rezultate la proba scrisă a examenului de titularizare vor fi afişate marţi, la sediile Inspectoratelor şcolare şi pe...

Publicitate

Cele mai citite

Majoritatea românilor (87%) apreciază că vor face, şi anul acesta, cumpărături de „Black Friday”, în timp ce aproape toţi cei intervievaţi (97,2%) sunt de părere că ar trebui să existe mai multe oferte în turism, cu ocazia zilei reducerilor, reiese dintr-un studiu realizat de o platformă hotelieră online.

În acest context, cercetarea realizată de Travelminit.ro arată că aproape jumătate (49%) dintre respondenţi spun că sunt dispuşi să achiziţioneze inclusiv un produs/serviciu pe care nu îl au neapărat în plan, dar care are un preţ atrăgător de „Black Friday„.

Potrivit sursei citate, 33,7% din totalul celor chestionaţi îşi pregătesc din timp lista, compară preţurile şi analizează ofertele, iar 33,4% susţin că fac achiziţii spontane, în funcţie de ofertele de moment.

În ceea ce priveşte încrederea pe care o au în ofertele de „Black Friday”, aceştia se situează în două categorii: o tabără de sceptici, care nu sunt convinşi că ofertele sunt cu adevărat reduse şi rentabile, respectiv o a doua tabără care consideră că ofertele din „Vinerea Neagră” au reduceri semnificative, dar şi un impact pozitiv asupra consumatorilor.

De asemenea, 50% dintre respondenţi afirmă că reducerea de „Black Friday” ar trebui să fie peste 40% pentru a-i convinge să facă o achiziţie, 19,8% ar fi satisfăcuţi şi de o reducere de minimum 30%, în timp ce restul au optat pentru alte procente.

Când vine vorba despre organizarea campaniilor de „Black Friday” în turism, preferinţa românilor este aproape unanimă, 97,2% dintre cei intervievaţi fiind de părere că ar trebui să existe mai multe oferte pe aceste segment. Mai mult decât atât, pe lângă cazare, turiştii doresc şi facilităţi sau servicii suplimentare incluse în ofertele de „Black Friday” ale operatorilor din turism: acces la centrul SPA, demipensiune, excursii opţionale sau acces la piscina interioară.

Totodată, la nivel general, 87% dintre români declară că vor face, şi în acest an, cumpărături cu ocazia „Black Friday”. (AGERPRES)

Urmărește Sibiu 100% în Google News

Publicitate

Publicitate

spot_img
Ultimele știri

Emoții pentru profesori: Astăzi se afișează rezultatele la Titularizare

Primele rezultate la proba scrisă a examenului de titularizare vor fi afişate marţi, la sediile Inspectoratelor şcolare şi pe...

Știri pe același subiect