Campania „Produs în Sibiu”, liantul unei comunități dinamice.
Producătorii locali, prin partenerii noștri, scriu istorie pentru Sibiu!
Ediţie de ediţie, Campania ”Produs în Sibiu” se impune ca locul de suflet și călătoria spre succes atât pentru zecile de intreprinzători locali, cât și pentru sibienii care aleg să susţină micile afaceri din zona noastră.
Dincolo de vizibilitatea prin intermediul campaniei, de dezvoltarea generată ca rezultat al acestei promovări, una din cele mai importante performanţe ale producătorilor locali e aceea că au rezistat la testul timpului și s-au statornicit ca afaceri intrate de acum în comportamentele de consum ale sibienilor. Iar toate aceste rezultate, ale eforturilor lor, ale echipei ”Produs în Sibiu” și ale partenerilor acestui ambiţios proiect se reflectă, mai ales, în conec7area comunităţii într-o familie extinsă. E spaţiul în care economia locală își găsește resorturile de a identifica și oferi soluţii ”de acasă” pentru nevoile și preocupările sibienilor.
Vă invităm, în perioada următoare, să ne fiţi alături, pentru a descoperi noi și fascinante povești despre oamenii care au avut curajul să își urmeze visul și să se alăture iniţiativelor locale. Produsele lor, de calitate superioară și sănătoase, sunt și cartea de vizită a ceea ce are Sibiul de ofertat turiștilor dornici să experimenteze gusturile autentice sau rezultatul muncii, dintr-un tărâm încărcat de tradiţie și sens.
Și anul acesta, partenerii de tradiţie ai Campaniei sunt parte activă din povestea ”Produs în Sibiu”. Lor li s-au alăturat și companii noi, implicate în dezvoltarea mediului economic local, care au înţeles că doar împreună putem să construim o comunitate unită, definită prin aceleași valori autentice și sustenabile.
Campania ”Produs în Sibiu” a ajuns la ediţia a 7-a iar eu sunt parte din poveste și coordonator pentru al treilea an consecutiv. Sezonul acesta punem accent pe CONECTARE și dezvoltarea legăturilor între comunitate, micii producători și partenerii care susţin această campanie. Ceea ce am învăţat în toată această perioadă e că autenticitatea și consecvenţa sunt constantele-cheie pentru a construi o relaţie solidă cu comunitatea. Iar abordarea transparentă și implicarea activă în viaţa comunităţii ajută producătorii să dezvolte o afacere locală de succes. De aceea, și în acest sezon vom avea atât povești noi, cât și incursiuni la micii producători care și-au dezvoltat afacerile într-un mod sănătos, fiind sursă de inspiraţie pentru ceilalţi. Împreună cu echipa noastră (cei mai faini oameni!) suntem în căutarea producătorilor care au cele mai bune produse din zona noastră și în fiecare săptămână îi vom facem cunoscuţi. CONECTAŢI-vă cu Produs în Sibiu!(Lucian Vlad, coordonator campanie)
Ce a însemnat ”Produs în Sibiu” pentru micii producători
Cu ”Produs în Sibiu” vorbim despre viitor
”Produs în Sibiu” este un proiect care legitimează și recunoaște munca atâtor antreprenori locali și cred că mai mult decât oricând era nevoie de o asemenea iniţiativă. Orice campanie de conștientizare este importantă, mai ales că vorbim despre sustenabilitate, despre viitor și despre alegeri responsabile (Andreea Ciortea, NO’ Hai).
Fundaţia pe care se construiesc relaţii, parteneriate și prietenii
Când totul părea că se năruie în 2020, anul pandemiei, niște oameni calzi, cu suflet mare, ne-au aruncat un colac de salvare. Vorbesc acum de oamenii din spatele Campaniei ”Produs în Sibiu”, care nu doar că ne-au promovat, dar ne-au ridicat moralul și ne-au bucurat. ”Produs în Sibiu” a ”nășit” parteneriatul cu Wenglor, care oferă berea la Maratonul Internaţional Sibiu, dar și cu actorul Florin Coșuleţ, organizator al festivalului Coasta Boacii. ”Produs în Sibiu” n-a fost pentru noi o campanie și atât! Adevăratele rezultate sunt cele muncite, care se văd în timp și nu cele imediate, generate de impulsul de a cumpăra. ”Produs în Sibiu” ne-a oferit fundaţia pe care am construit relaţii, parteneriate, prietenii, iar berea noastră a fost adezivul, cel care a făcut posibil să rămânem legaţi unii de alţii: producători, prieteni, comunitate (Oana, Nembeer). Pe Oana o găsiţi la fabrica Nembeer sau la noua locaţie ”Butoiul de Aur”.
De la ziar, la consumator de produs local
”Produs în Sibiu” este o campanie cu drag pentru oamenii locului și meșteșugurile lor! Ne bucurăm să facem parte din comunitatea producătorilor locali și ne mândrim cu orașul nostru. ”Produs în Sibiu” ne-a ajutat să ajungem la o altă categorie de oameni, cărora le place să citească ziarul și au venit să ne cunoască și să ne vadă produsele, dar și turiști care au căutat produse originale ”Made in Sibiu”. Vă mulţumim pentru tot! (Chocolate Delice)
O șansă enormă de dezvoltare
Campania ”Produs în Sibiu”, de promovare a micilor producători și a afacerilor locale, a însemnat pentru noi o șansă enormă de a ne face cunoscute produsele, care au primit vizibilitate, iar vânzările noastre au crescut semnificativ. Lucru pe care nu ni l-am fi putut permite, mai ales cei mici și foarte mici. De ce ar trebui să cumpere sibienii sau turiștii ”Produs în Sibiu”? În primul rând, pentru că vorbim de lanţul scurt al produselor, cu tot ce implică el din punct de vedere al sănătăţii, ecologiei, al amprentei de carbon, dezvoltare locală. Faptul că echipa ”Produs în Sibiu” s-a deplasat la locaţia producătorului, a văzut și a promovat activităţi reale, curate, care merită atenţia cumpărătorilor, este o garanţie pentru sibieni. Iar pentru turiști, achiziţia de produse locale este importantă pentru că le oferă posibilitatea de a pleca și cu gustul și aroma zonelor minunate pe care le-au vizitat. Mulţumim, ”Produs în Sibiu” și ”Sibiu 100%”! Ne-aţi fost de mare ajutor și sperăm în continuare într-o colaborare bună și frumoasă (Minodora boutique).
Imbold pentru un punct gastronomic local
Pentru mine Campania ”Produs în Sibiu” a însemnat, în primul rând, o mare surpriză, datorită faptului că am început această activitate pornind de la hobby. Și mare mi-a fost surpriza ca această campanie, ”Produs în Sibiu”, să poposească și la mine în casă. A fost un mare imbold pentru mine și, în plus, prin articolul scris de ”Sibiu 100%”, am ajuns să mă cunosc inclusiv cu câţiva consăteni. Cel mai important lucru care mi s-a întâmplat prin această campanie a fost că am cunoscut o doamnă, landler-iţă, de aici, din Apoldu de Sus, care a citit articolul, m-a contactat și acum sunt membru în fundaţia pe care ea a creat-o, și anume Fundaţia pentru Meșteșuguri Tradiţionale Grosspold. Și deja am făcut multe activităţi la care am contribuit cu produse pe care eu le-am făcut acasă și care au fost degustate de cei care au venit și au participat la aceste evenimente. Prin urmare, faptul că am fost inclus în Campania ”Produs în Sibiu” a condus la o schimbare în planurile noastre de viitor, astfel încât îmi doresc foarte mult să îmi creez și un laborator sau un punct gastronomic local, în așa fel încât să putem păstra această tradiţie a coptului de cozonaci, de hencleș, inclusiv coptul pâinii, de care m-am apucat de curând. Vă mulţumesc foarte mult pentru felul în care v-aţi interesat și aţi promovat preocupările mele (Ștefan Tudor, ”Profesorul de cozonaci”).
Produse făcute cu drag din inima Transilvaniei!
Campania ”Produs în Sibiu” a reprezentat pentru o campanie prin care noi, micii producători locali din Sibiu, am reușit să ne promovăm produsele și nu numai. Am reușit, cu ajutorul vostru, să devenim vizibili în ochii sibienilor. Localnicii sau turiștii ar trebui să cumpere ”produs în Sibiu”, dacă își doresc în primul rând să consume produse locale și sănătoase, iar în al doilea rând, să susţină economia locală. În ziua de azi micii producători, cum suntem și noi, ajung să supravieţuiască și să se dezvolte armonios și sănătos doar primind sprijin de la semenii noștri. Consumaţi produse făcute cu drag din inima Transilvaniei! (Ana-Maria Avram, Rodiana).