Este whisky-ul preferat al lumii de ani de zile, dincolo de faptul că în 2020 a vândut 14,1 milioane de sticle, cu o scădere de 23,3% față de 2019. Deținută de Diageo, această băutură se vinde în peste 200 de țări de pe tot mapamondul.
Compania a fost fondată în 1820 de John Walker în Kilmarnock, în vestul Scoției. Fiul său Alexander a continuat afacerea de familie și în 1860 a creat sticla pătrată caracteristică, care i-a permis să distribuie cantități mai mari fără risc de spargere a sticlelor.
Gama actuală de whisky include Johnnie Walker Red Label, Black Label, Double Black, Green Label, Gold Label Reserve, 18 ani și cel mai scump blended al mărcii, Blue Label, un amestec de băuturi rare și excepționale, oferit inițial doar regalității britanice.
Cel mai popular este Johnnie Walker Black Label, un adevărat simbol al mărcii. Este un whisky pe bază de amestec, cu o vechime de minimum 12 ani, din cele patru colțuri ale Scoției. Are un caracter inconfundabil profund, neted și complex.
Johnnie Walker Emag vedeti gama completa de bauturi
În același segment de whisky la prețuri accesibile este foarte popular Johnnie Walker Red Label, mai bine cunoscut pur și simplu ca Red Label în întreaga lume. Și prin cunoscut vrem să spunem că este cel mai bine vândut whisky scoțian de pe planetă.
Evident, este un amestec de mai multe whisky-uri scoțiene, unele ușoare și altele mai afumate, din diferite puncte geografice ale țării. Toate oferă un produs bine definit, cunoscut oricui: un whisky cu un corp și o aromă medie, foarte versatil și cu un preț bun recunoscut peste tot.
Johnnie Walker – oferte emag
Iată câteva lucruri pe care nu le știai despre acest celebru whisky scoțian:
- Whisky-ul iconic Johnnie Walker s-a născut în 1820, când tânărul John Walker a început să-și creeze și să-și vândă propriile amestecuri de whisky într-un mic magazin alimentar din Kilamarnock, Scoția. Așadar, în 2020 am sărbătorit 200 de ani de istorie a mărcii.
- Sticlele Johnnie Walker au forma pătrată caracteristică, astfel încât să poată fi adăugate mai multe sticle în același spațiu fără a se sparge în călătoriile pe mare, la transport.
- Eticheta lui Johnnie Walker este setată în diagonală (anume la 24º) pentru a găzdui mai mult text. Acest lucru îl face, de asemenea, mai vizibil și mai ușor de recunoscut.
- În 1908, celebrul desenator Tom Browne a proiectat pe un șervețel binecunoscutul „Walker” care apare pe fiecare dintre sticle și care a fost cheia în comunicarea mărcii până astăzi.
- În timpul domniei lui George al V-lea, Johnnie Walker a devenit furnizorul Casei Regale Britanice, titlu pe care îl deține în continuare.
- Celebrul slogan al lui Johnnie Walker, „Keep Walking”, s-a născut în 1999 și continuă să fie folosit în întreaga lume astăzi și a fost inventat ca un motto de inspirație și progres.
- Johnnie Walker este cel mai bine vândut whisky scoțian din lume – găsit în case și baruri din peste 200 de țări și fiecare sticlă continuă să fie produsă în Scoția.
- Pe lângă etichetele sale renumite (Red, Black, Gold, Green și Blue Label), Johnnie Walker creează ediții speciale în fiecare an , precum Johnnie Walker Black Label The Director’s Cut, creat împreună cu regizorul filmului Blade Runner 2049 , sau White Walker de Johnnie Walker, inspirat de White Walkers din seria Game of Thrones.
- Recent a fost lansat documentarul The Man Who Walked Around the World, care povestește despre Johnnie Walker ca un brand iconic, de renume mondial.
- În 2018, Johnnie Walker și-a deschis primul magazin emblematic din lume și a făcut-o în Madrid (la Calle Serrano, 2), unde nu numai că poți afla mai multe despre brand și lichidele sale, ci și să trăiești o întreagă experiență Johnnie Walker.