19.2 C
Sibiu
marți, august 9, 2022

3 exerciții simple pentru un corp lucrat

Cele mai citite
banner
banner
banner
banner

A venit vara, iar corpul lucrat este la modă în fiecare an. Acum, mai mult ca niciodată, bărbații au tendința de a-și etala musculatura definită. Dar ce te faci dacă vizitele rare la sala de forță, din timpul pandemiei și a sezonului rece, ți-au sabotat planurile de bodybuilding? Este momentul să treci la planul B. Mai exact, dacă nu ai timp de sală, să începi o rutină zilnică de exerciții simple dar cu efect pe termen lung. Nu ai nevoie neapărat de un echipament dedicat, dar alege un șort confortabil și un tricou din bumbac, care să absoarbă transpirația. Poți găsi un model potrivit în colecția de tricouri barbati de la Fashion Days.
Mulți dintre bărbați au impresia că doar antrenamentul cu greutăți poate da rezultate adevărate. Iar acest lucru este total greșit. Antrenamentele aparent banale, cu propria greutate a corpului, bazate pe exerciții de instrucție militară, sunt cele mai eficiente. Și le poți executa oriunde, fără vreun program special.
Tricou 300x152
Flotările
Acest exercițiu îți antrenează toți mușchii și te ajută să îți corectezi postura, mai ales dacă ești genul care petrece multe ore arcuit deasupra laptopului. Cu mâinile poziționate la 45 de grade față de corp, corpul drept, abdomenul și fesierii încordați, coboară cât mai aproape de sol și revino în poziția inițială, fără să relaxezi deloc mușchii.
Ca să diversifici, după ce ai terminat seriile de flotări clasice, poți continua cu flotări unilaterale.  Acestea implică mai multă tensiune pe un braț, apoi pe celălalt. Mai exact, cobori corpul mai mult spre stânga, apoi mai mult spre dreapta.
Flotările paralele sunt un alt exercițiu din această gamă, care ajută la dezvoltarea tricepsului și a pectoralilor. Le poți executa folosind un scaun. Fixează brațele pe capetele scaunului și, cu picioarele întinse, sprijinite pe călcâie, coboară corpul cât mai aproape de podea și revino. Poți diversifica ținând tălpile pe podea și corpul mai aproape de scaun. Ai nevoie de încălțăminte care să îți susțină bine piciorul. Poți alege o pereche de adidasi de la Fashion Days.
Genuflexiunile
Acest exercițiu banal te ajută să lucrezi musculatura picioarelor, posteriorul și spatele inferior. Cu brațele întinse în față și spatele drept, coboară posteriorul până aproape de sol, apoi ridică. Deși par ușoare, aceste exerciții sunt foarte complexe. Iar dacă ți se par prea simple, poți alterna cu genuflexiunile pistol sau pe un picior. Din aceeași poziție, coboară șezutul până la sol ținând un picior întins în față. Vei vedea că nu e deloc simplu și vei transpira destul de mult.
Planșa
Pare un exercițiu ușor, însă te asigur că nu este așa. Acest tip de exercițiu bazat pe izometrie lucrează intens mușchii core-ului care se contractă foarte mult în timpul perioadei de tensiune. Sprijinit pe antebrațe și vârfuri, menține abdomenul încordat pentru cât mai mult timp, fără a lăsa șoldurile să cadă. După ce depășești nivelul de începător, poți trece la avansați, încercând și ridicarea unui picior sau a unui braț în timpul perioadei de echilibru.
 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele știri

Poliția Locală a întocmit 89 de amenzi șoferilor care au parcat pe locurile destinate persoanelor cu dizabilități, fără a avea acest drept

Persoanele cu dizabilități din Sibiu au la dispoziție 208 locuri de parcare pe domeniul public al municipiului Sibiu, atât...
spot_img

Știri pe același subiect