Mândri de Mândra Pentru sibieni, Mândra nu mai e doar un alt sat pitoresc pe harta României, ci a devenit sinonimul produselor lactate proaspete şi naturale. E şi povestea unei afaceri de succes în care o mână de oameni au investit tot ce aveau: dăruire, talent şi resurse materiale. Principiul lor este şi cheia reuşitei: „Nu facem compromisuri când e vorba de calitate. Produsele Mândra sunt consumate şi de bebeluşi şi de oameni vârstnici, cu nevoi speciale. Am aflat că sunt medici de familie şi pediatri care le cunosc şi le recomandă, ceea ce ne bucură enorm” ne-a declarat Mariana Linn, managerul firmei Carpalat, deţinătoarea brandului Mândra. Legenda spune că Mândra e un loc magic, situat la o răscruce de drumuri, unde, demult, o hangiţă frumoasă şi harnică a vrăjit oameni din toate colţurile ţării cu bucate alese şi cu vin răcoros. În amintirea ei, laptele, sana, iaurtul, brânza produse sub marca Mândra, păstrează cu sfinţenie gustul inconfundabil al lactatelor care au făcut celebră Mărginimea Sibiului. „De aceea noi am hotărât să investim aici şi nu altundeva! Pentru a reuşi, am mizat, încă de la început, pe câteva lucruri esenţiale: păstrarea naturală a calităţii laptelui, a gustului său, a elementelor nutritive care-l fac atât de sănătos. Lipsa aditivilor în procesul tehnologic (fără conservanţi, emulgatori, agenţi de îngroşare) şi siguranţa consumării unor produse ambalate în condiţii de o exigenţă farmaceutică sunt principii de la care nu vom abdica din respect pentru clienţii noştri” ne-a asigurat Mariana Linn. Fără doar şi poate, sibienii au contribuit la ascensiunea brandului Mândra. Prin consumul de produse locale este protejat mediul, este încurajată comunitatea locală de afaceri, iar produsele din natură ajung pe mesele oamenilor în cel mai scurt timp. A susţine un producător autohton, înseamnă a contribui la dezvoltarea propriei zone. E o atitudine pe care oamenii din ţările occidentale o au de foarte mult timp. De asemenea, e îmbucurător faptul că sibienii sunt tot mai interesaţi de o alimentaţie sănătoasă şi dornici să cunoască indicatorii de calitate ai produselor. Nu ignoră informaţiile de pe etichete, sunt receptivi la campaniile mass-media pentru o viaţă sănătoasă şi au pretenţii justificate atunci când trec pragul unui magazin. Vor să obţină produse sănătoase la preţuri normale şi să fie trataţi cu grijă şi respect. Asta se întâmplă în toate cele şase magazine Mândra, unde consideraţia faţă de consumatori este literă de lege.
Cele mai citite
Ultimele știri
ULTIMA ORĂ: Guvernul României ar putea bloca preluarea E. ON de către maghiarii de la MVM
Guvernul României ia în considerare blocarea preluării E.ON România de către compania maghiară MVM.Această ipoteză a apărut din cauza...