17.9 C
Sibiu
luni, iulie 4, 2022

Grupul Carrefour

Cele mai citite
banner continental
banner continental
banner continental

Carrefour Sibiu Carrefour Sibiu este cel de-al 19-lea hypermarket Carrefour deschis în România la 20 noiembrie 2008, în cadrul centrului comercial Shopping City Sibiu. Date cheie: Laboratoare de fabricaţie proprie: brutărie, patiserie, cofetărie, gastronomie şi pizza – rotiserie Gamă foarte largă de articole: aproximativ 50.000 Locuri de parcare gratuite: 1.800 Angajaţi: 230 Carrefour Sibiu organizează pentru elevii sibieni diferite concursuri şi operaţiuni cu scopuri educative dar şi pentru o distracţie care-i motivează să concureze şi chiar să înveţe lucruri noi. Pentru clienţii mai mari, magazinul sibian are pregătit în permanenţă promoţii, ,,cuponiade” pentru studenţi şi pensionari şi alte oferte speciale anunţate în magazin şi în catalogul de produse. Brandul Carrefour Conceptul de hypermarket a fost inventat de Carrefour acum 40 de ani în Franţa, fiind în acelaşi timp primul care a adus acest concept în România, punând bazele pieţei de retail. Brandul Carrefour s-a lansat astfel pe piaţa de retail din România în 2001, piaţa care poate fi considerată încă în faza de dezvoltare. Industria retailului a adus schimbări majore atât în producţie şi distribuţie cât şi în obiceiurile de consum ale oamenilor. Carrefour poate fi considerat deci unul dintre pionierii noii pieţe create în România, piaţa, care a început să se dezvolte din ce în ce mai mult jucând un rol semnificativ în economia ţării. Piaţa de retail în care brandul Carrefour se înscrie este una foarte dinamică, preferinţele consumatorilor fiind din ce în ce mai variate, iar aceştia din ce în ce mai exigenţi. În prezent, Carrefour reprezintă calitatea atât în materie de produse proaspete, produse alimentare sau non alimentare cât şi în materie de servicii. Paleta largă de produse, aproximativ 50.000 în hypermarketuri şi serviciile diverse, toate la preţurile cele mai bune de pe piaţă au evidenţiat valoarea brandului asociindu-l cu diversitate – ,,totul sub acelaşi acoperiş”, calitate şi promptitudine. Brandul Carrefour este unul orientat către client, către satis­facerea tuturor exigenţelor la cel mai bun raport calitate-preţ. În acest scop au fost create mărcile proprii care oferă cele mai mici preţuri de pe piaţă respectând în acelaşi timp standarde înalte de calitate pentru fiecare categorie: Marca nr. 1 – cel mai bun raport calitate – preţ Bluesky – marca proprie pentru produse electrocasnice TEX – marca proprie de produse textile Marca Carrefour – marca proprie pentru produse de larg consum şi bazar Exclusiv Carrefour – pentru vinurile create special pentru Carrefour (Château Arthur, Studio, Vale Verde, Pasarea Maiastra, Frunza) Les cosmetiques – marca proprie pentru produse cosmetice Carrefour Home – marca proprie pentru produse de menaj şi electrocasnice Carrefour Selection – produse marca proprie premium Reflets de France – gama de produse regionale din Franţa Marca proprie Carrefour Carrefour doreşte să răspundă cât mai bine schimbării situaţiei economice mondiale şi locale, astfel încât clienţii Carrefour să beneficieze în continuare de calitate la preţuri mici. În acest sens, în septembrie 2009, Carrefour a lansat în România, gama de produse marca proprie Carrefour, ca o soluţie pentru a ţine sub control cheltuielile zilnice fără a face rabat de la calitate. Întreaga gamă de produse marcă proprie Carrefour respectă standardul de calitate al grupului, iar calitatea produselor marca proprie Carrefour rezultă dintr-un parteneriat încheiat cu furnizorii locali atent aleşi. Produsele sunt în mare măsură realizate de către producători care au în portofoliu branduri cunoscute şi apreciate de către consumatori. Filiera Calităţii Carrefour Ca şi o garanţie suplimentară a calităţii oferite, Carrefour a implementat sistemul ,,Filiera Calităţii Carrefour” pentru carnea de porc şi păstrăvul proaspăt. Filiera Calităţii Carrefour reprezintă soluţia pe care Carrefour o oferă clienţilor în condiţiile poluării, ale industrializării şi ale riscurilor de contaminare a produselor care ajung pe masa tuturor. Este garanţia Carrefour că aceste produse sunt în conformitate cu standarde superioare de calitate. Scopul Filierei Calităţii Carrefour este astfel să ofere produse sănătoase clienţilor, să fidelizeze consumatorii, dar şi să încurajeze dezvoltarea producătorilor români, care valorizează patrimoniul natural românesc. Tot în magazinele Carrefour clienţii pot găsi şi produse bio, produse dietetice precum şi produse specifice unor alte culturi (Franţa, Spania, Italia, Mexic, ţări asiatice etc.) Toate acestea pentru a răspunde nevoilor clienţilor, de a avea acces la produse sănătoase şi diversificate. Valorile Carrefour •politica de preţuri agresivă, care are ca scop creşterea puterii de cumpărare a consumatorului român, încă din 2001, de la lansarea pe piaţă, •gama de produse deosebit de largă – peste 50.000 de articole prezente sub acelaşi acoperiş şi adaptată perfect cererii, •calitatea excelentă a produselor, îndeosebi a celor proaspete, •inovaţia şi modernitatea, •politica de servicii.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img
spot_img
spot_img
Ultimele știri

FOTO 10 bărbați au transformat bena unei autoutilitare în piscină și s-au plimbat pe străzi. Poliția i-a amendat

Ce s-au gândit 10 bărbarți din Argeș? Să transforme în piscină bena unei autoutilitare și să plece la plimbare...
spot_img

Știri pe același subiect