15.2 C
Sibiu
vineri, iunie 14, 2024

Un hibrid cu fast Lexus HS 250h

Publicitate

Cele mai citite

Noul model este primul din gama Lexus proiectat de la bun început pentru tehnologia de propulsie hibridă. Celelalte modele Lexus hibrid sunt modele cu motoare convenţionale, adaptate ulterior pentru a integra şi motoare electrice. Noul HS 250h este plasat în gama Lexus între IS şi modelul superior ES. Berlina niponilor are rolul de a întâmpina clienţii cu acelaşi lux şi aceeaşi dinamică caracteristice mărcii, dar va fi cu 30 de procente mai economică decât cel mai economic model actual din gama Lexus. HS 250h dispune de un propulsor convenţional, de 2,4 litri, cu 4 cilindri, care este integrat în cea mai nouă platformă de propulsie hibridă a celor de la Lexus (platforma care presupune, ca şi la celelalte modele hibride, aportul unui propulsor electric), puterea maximă fiind de 186 CP. Tot pentru a reduce consumul, niponii au mai dotat modelul HS 250h cu câteva soluţii tehnice, care separat nu par extrem de eficiente, dar împreună au un rol important în micşorarea consumului de benzină al motorului convenţional. De exemplu, un sistem recuperează căldura ge­nerată de sistemul de evacuare şi o foloseşte pentru încălzirea mai rapidă a motorului termic, ştiut fiind faptul că, la rece, motorul consumă mai mult combustibil decât în mod normal. Parbrizul este tratat special pentru a reduce din razele infraroşii, menţinând astfel o temperatură mai mică în habitaclu. Temperatura ridicată în interior înseamnă că şoferul va folosi sistemul de aer condiţionat, iar asta duce iarăşi la creşterea consumului. Un rol important în economia maşinii îl are şi ceoficientul aerodinamic de 0,27, unul dintre cele mai bune din clasa în care va concura modelul HS. În ceea ce priveşte designul se observă cam acelaşi stil cu al modelelor IS şi ES, poate puţin mai �tăios�, dar fără artificii deosebite. ªi interiorul este de aşteptat să fie finisat în aceeaşi notă de lux, cu spaţiu suficient şi importante sisteme de siguranţă, printre care figurează şi cele 10 airbag-uri prezente în do­tarea de serie. (sursa: sotto.ro)

Publicitate

Publicitate

spot_img
Ultimele știri

ULTIMA ORĂ: S-au încheiat înscrierile pentru BAC în județul Sibiu. Examenul începe luni

Astăzi s-a încheiat etapa de înscriere pentru sesiunea iunie – iulie 2024 a examenului național de Bacalaureat.Pentru această sesiune,...

Publicitate

Cele mai citite

Noul model este primul din gama Lexus proiectat de la bun început pentru tehnologia de propulsie hibridă. Celelalte modele Lexus hibrid sunt modele cu motoare convenţionale, adaptate ulterior pentru a integra şi motoare electrice. Noul HS 250h este plasat în gama Lexus între IS şi modelul superior ES. Berlina niponilor are rolul de a întâmpina clienţii cu acelaşi lux şi aceeaşi dinamică caracteristice mărcii, dar va fi cu 30 de procente mai economică decât cel mai economic model actual din gama Lexus. HS 250h dispune de un propulsor convenţional, de 2,4 litri, cu 4 cilindri, care este integrat în cea mai nouă platformă de propulsie hibridă a celor de la Lexus (platforma care presupune, ca şi la celelalte modele hibride, aportul unui propulsor electric), puterea maximă fiind de 186 CP. Tot pentru a reduce consumul, niponii au mai dotat modelul HS 250h cu câteva soluţii tehnice, care separat nu par extrem de eficiente, dar împreună au un rol important în micşorarea consumului de benzină al motorului convenţional. De exemplu, un sistem recuperează căldura ge­nerată de sistemul de evacuare şi o foloseşte pentru încălzirea mai rapidă a motorului termic, ştiut fiind faptul că, la rece, motorul consumă mai mult combustibil decât în mod normal. Parbrizul este tratat special pentru a reduce din razele infraroşii, menţinând astfel o temperatură mai mică în habitaclu. Temperatura ridicată în interior înseamnă că şoferul va folosi sistemul de aer condiţionat, iar asta duce iarăşi la creşterea consumului. Un rol important în economia maşinii îl are şi ceoficientul aerodinamic de 0,27, unul dintre cele mai bune din clasa în care va concura modelul HS. În ceea ce priveşte designul se observă cam acelaşi stil cu al modelelor IS şi ES, poate puţin mai �tăios�, dar fără artificii deosebite. ªi interiorul este de aşteptat să fie finisat în aceeaşi notă de lux, cu spaţiu suficient şi importante sisteme de siguranţă, printre care figurează şi cele 10 airbag-uri prezente în do­tarea de serie. (sursa: sotto.ro)

Publicitate

Publicitate

spot_img
Ultimele știri

ULTIMA ORĂ: S-au încheiat înscrierile pentru BAC în județul Sibiu. Examenul începe luni

Astăzi s-a încheiat etapa de înscriere pentru sesiunea iunie – iulie 2024 a examenului național de Bacalaureat.Pentru această sesiune,...

Știri pe același subiect